حجم ویدیو: 3.08M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، نزاع دسته جمعی گروهی از دانش آموزان مدرسه Malet Lambert (مالت لمبرت) در منطقه Hull انگلیس را به تصویر می‌کشد. در این درگیری که گفته می‌شود حدود ۱۰۰ دانش آموز شرکت داشتند در حالی که فریاد می‌کشیدند اقدام به ضرب و شتم یکدیگر پرداختند.
در این ویدئو که توسط سرنشین یک خودروی عبوری تهیه شده است دانش آموزان را که در کنار خیابان و داخل پیاده رو به جان یکدیگر افتاده اند نشان می‌دهد. در این ویدئو ماموران پلیس که جلیقه‌های سبز رنگ بر تن دارند در تلاش برای متوقف کردن درگیری دیده می‌شوند. گفته می‌شود این درگیری پس از اتمام مدرسه و به صورت گروهی بین دانش آموزان رخ داده است. هنوز علت دقیق شروع این درگیری مشخص نشده است. این درگیری در ساعت ۳.۲۰ دقیقه بعد از ظهر دیروز رخ داد.
یکی از شاهدان عینی در این باره گفت: " ماموران پلیس زیادی به محل درگیری آمده بودند. آن‌ها دانش آموزان را بازداشت کردند و به خودرو‌های پلیس منتقل کردند. " یکی دیگر از شاهدان عینی در این باره گفت : " پسر دوستم واقعا ترسیده بود و گریه می‌کرد. او اکنون می‌ترسد دوباره به مدرسه برگردد. حالا مادرش و خود او نگران هستند. "
گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که نزاع دسته جمعی دانش آموزان در خیابان‌های انگلیس خبرساز می‌شود. اواخر سال گذشته نیز درگیری فیزیکی دسته جمعی تعدادی از دانش آموزان انگلیسی در یکی از خیابان‌های منطقه "اوکسبریج" در غرب لندن خبرساز شده بود. در این درگیری دسته جمعی حدود ۷۰ دانش آموز حضور داشتند و با مشت و لگد در پیاده رو به جان یکدیگر افتادند. پلیس با تهدید دانش آموزان موفق به پراکنده کردن آنها شد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 453930 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟