حجم ویدیو: 19.88M | مدت زمان ویدیو: 00:03:03

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مارها یکی از وحشتناک ترین حیواناتی هستند که برخی از آنها دارای سموم کشنده هستند که حتی یک قطره از نیش آنها برای از پای در آوردن غول پیکر ترین حیوانات نیز کافی است.

از کشنده ترین مارها می توان به مار شاه کبری اشاره کرد که دارای رنگی سیاه و چهره ای بسیار وحشتناک است که تماشای آن از نزدیک می تواند کابوسی بزرگ برای هر یک از ما باشند.

این مار بی شک جزء وحشتناک ترین حیوانات زنده بر روی کره زمین است که سالانه باعث کشته شدن تعداد زیادی از انسان ها می شود که اکثریت این تعداد در کشور هندوستان حضور دارند. اما تمام گونه های این حیوانات کشنده نیستند و با این وجود تماشای آنها می تواند منجر به ایجاد ترس و دلهره در هر یک از ما شوند و علت اصلی هم می تواند به دلیل چهره و آناتومی خاص این حیوانات باشد.

از این رو اخیرا ویدیویی عجیب از یک مار شاه کبری سیاه رنگ در صفحات مجازی منتشر شد که توانست با بازدید و واکنش های فراوانی از جانب کاربران صفخات مجازی روبرو شود.

اخیرا برخی از گردشگران انگلیسی در کنار ابشار لام پی واقع در تایلند شاهد خورده شدن یک مار پیتون توسط مار شاه کبری سیاه رنگ بودند که این لحظه را با استفاده از دوربین خود ثبت و ذخیره کردند و در صفحات مجازی به اشتراک گذاشتند. از قرار معلوم مار پیتون مرده بود و به همین دلیل مار شاه کبری آن را بلعید!

اخبار 24 ساعت گذشته را از دست ندهید.

 

کدخبر: 453063 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟