حجم ویدیو: 8.28M | مدت زمان ویدیو: 00:01:23

به گزارش گروه ترجمه رکنا، با ورود بسیار لذت بخش به فصل سرما شاهد سرد شدن کره زمین هستیم که در برخی نقاط برف و باران منجر به سرد شدن هوا می شوند که نتیجه آن سرمای بیش از حد می باشد و باید برخی قوانین را نیز رعایت کنیم تا دچار بیماری هایی در سدد این سرما نشویم.

با سرد شدن هوا و بارش برف، سطح دریاها یخ می بندند که این میزان ضخامت یخ زدگی در آب های قطب جنوب بسیار زیاد است و در برخی نقاط بسیار کم می باشد. اما اخیرا تصاویری از رودخانه ای واقع در شمال شرقی ایالات متحده آمریکا منتشر شد که توانست با بازدید و حواشی مختلفی از جانب کاربران این صفحات روبرو شود.

روخانه پرسومپسکات شهر کامبرلند واقع در شمال شرقی ایالات متحده، اخیرا توانست باعث جلب توجه فراوانی در سرتاسر جهان شود و تصاویر و ویدیوهای متفاوتی از این رودخانه در صفحات مجازی و رسانه ها منتشر گشت.

چیزی که باعث شگفت انگیز شدن این رودخانه شده است، یخ زدگی جالبی می باشد که کاملا دایره ای است و می توان از آن به عنوان کره زمین یاد نمود که این روزها شاهد بارش برف هستیم. این پدیده کاملا طبیعی بوده است و طبق گفته ها هیچ دستی در میان نبوده است. جالب است بدانید که عرض این یخ زدگی، 100 متر می باشد و به مرور در حال چرخیدن در جهت عقربه های ساعت و افزایش ابعاد در طی سرمای این نقطه می باشد.

با این وجود این پدیده به دلیل عدم تکراری بودن توانسته است باعث جلب توجه هزاران نفر به خود شود و نظر اغلب کاربران در مورد این پدیده خاص بودن و عدم تکراری بودن آن می باشد.اخبار 24 ساعت گذشته را از دست ندهید.

 

کدخبر: 452972 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟