تصادف دو دستگاه خودرو در جاده «باغ معروف» ۴ مصدوم برجای گذاشت + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، به نقل از امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، شامگاه دوشنبه برخورد دو دستگاه خودرو پیکان وانت و ام وی ام در جاده باغ معروف، چهار نفر از سرنشینان خودروها دچار مصدومیت شدند.

موسوی مدیر امور ارتباطات سازمان آتش نشانی تبریز در این باره اظهار کرد: با گزارش وقوع این حادثه اکیپی از آتش نشانان ایستگاه شماره ۱۴ به فرماندهی جوادپور به محل حادثه اعزام و شاهد برخورد ۲ دستگاه خودرو پیکان وانت و ام وی ام در مسیر جاده باغ معروف شدند که در اثر این حادثه چهار نفر از سرنشین خودرو ها دچار مصدومیت شده بودند که آتش نشانان با رعایت اصول ایمنی امداد و نجات تصادفات جاده ای هر چهار مصدوم را رها سازی و جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

وی ادامه داد: در این حادثه راننده مرد ۲۶ ساله، سرنشین زن ۲۴ ساله پیکان وانت و راننده مرد ۳۰ ساله و سرنشین دختر ۱۲ ساله خودرو ام وی ام دچار مصدومیت شده بودند .

مدیر امور ارتباطات سازمان آتش نشانی تبریز متذکر شد؛ آتش نشانان ادامه عملیات امدادی این حادثه را با ایمن سازی محل حادثه و خودرو ها به پایان رساندند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 452167 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟