برخورد شدید خودروی پژو با تیر جراغ برق خاوران +تصاویر

به گزارش گروه حوادث رکنا، پس از وقوع حادثه ی تصادف در جاده ی خاوران و تماس رانندگان با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران حوالی ساعت ۱۳ ظهر روز گذشته زنگ ایستگاه ۶۳ را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه تیم نجات ۱۵ روانه ی جاده خاوران غرب، روبروی تعویض پلاک شدند.

بی احتیاطی راننده ی پژو حادثه آفرید

رضا خزعلی فرمانده ی آتش نشانان حاضر در محل حادثه در این باره گفت: پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودروی سواری پژو در هنگام عبور از مسیر شرق به غرب جاده خاوران ناگهان با عدم توانایی در کنترل خودروی سواری پس از انحراف از مسیر اصلی به شدت با پایه ی پل عابر پیاده و تیر چراغ برق برخورد کرده و متوقف شده بود.

بی احتیاطی راننده ی پژو حادثه آفرید

وی افزود: راننده ی ۳۲ ساله ی این خودرو از ناحیه ی سر و گردن دچار مصدومیت شده و در داخل اتاقک درهم پیچیده خودرومحبوس و توسط رانندگان حاضر در محل از خودرو خارج شده بود.

فرمانده ی آتش نشانان تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله همزمان با قطع برق و جلوگیری از نشت بنزین آن، محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی افزود: نیروهای عملیات پس از تحویل مصدوم به عوامل اورژانس و حضور عوامل راهور و انتظامی، با تحویل خودرو به ایشان عملیات خود را پایان دادند.

علت این حادثه توسط عوامل راهور در حال بررسی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 450722 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟