اولین عکس ها از حمام خون فجیع در خاوران +جزییات

به گزارش رکنا، تماس های متعدد رانندگان عبوری در جاده خاوران از تصادف شدید تعدادی خودرو خبر می داد که ستاد فرماندهی آتش نشانی ساعت ۱۰:۲۵ دقیقه صبح دیروز آتش نشانان ایستگاههای ۶۳ و ۷۸ به همراه تیم نجات ۱۵ این سازمان را به محل حادثه واقع در جاده ی خاوران، بعد از گردنه ی تنباکویی اعزام کرد.

محمود شکوری فرمانده ی آتش نشانان اعزامی درباره ی این حادثه گفت: به دنبال وقوع این حادثه شدید رانندگی، راه بندان شدیدی در دوطرف جاده خاوران ایجاد شد که آتش نشانان به سختی توانستند خود را به صحنه این تصادف برسانند.

03

وی با اشاره به برخورد 9 وسیله نقلیه مختلف دراین حادثه، اضافه کرد: برخورد شدید و زنجیره ای یک کامیونت خاور، یک وانت پیکان و 7 خودروسواری گوناگون با هم، علاوه بر وارد آمدن خسارات زیاد به این خودروها، باعث شد یک دستگاه خودرو پراید به دلیل تصادف شدید با کامیونت خاور کاملا متلاشی شده و راننده آن که مردی 50 ساله بود به سختی مجروح و در بین اتاقک مچاله شده این وسیله نقلیه گرفتار شود.

این فرمانده آتش نشانی ادامه داد: بنا به اظهار شاهدان، براثر این حادثه پیرمرد حدودا 80 ساله ای در داخل وانت پیکان بدام افتاده و به سختی دچار مصدومیت شده بود که وی درهمان لحظات اول با کمک مردم از داخل این خودرو بیرون آورده و به بیمارستان انتقال یافته بود.

وی اعلام کرد: براساس اعلام پزشکان این مرکز درمانی متاسفانه این پیرمرد به علت شدت صدمات وارده جان خود را از دست داده بود.

شکوری تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی سریعا پس از ایمن کردن محل تصادف وانجام اقدامات احتیاطی از جمله قطع برق خودروها و جلوگیری از نشت بنزین آنها، مشغول عملیات شدند و با استفاده از ابزارهای لازم، راننده وانت بار را از داخل خودروی متلاشی شده خارج کردند.

وی افزود: راننده وانت پیکان که بشدت دچار مصدومیت شده بود، بی درنگ توسط آتش نشانان تحویل تیم اورژانس حاضر در محل شد و به بیمارستان انتقال یافت ودر ادامه نیزآتش نشانان با کمک عوامل راهور به هدایت خودروهای تصادفی به حاشیه ی امن جاده مشغول شدند.

شایان ذکر است علت بروز این حادثه رانندگی هم اکنون توسط عوامل راهور منطقه 15 تهران در دست بررسی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

04

05

06

07

کدخبر: 450115 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟