حجم ویدیو: 4.29M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41

ویدئویی که در آن یک مرد اهل آفریقای جنوبی صدای سگ از خود در می‌آورد تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی آفریقا شده است. گفته می‌شود پس از آنکه این مرد جوان توسط یک سگ هار مورد حمله قرار گرفت دچار این وضعیت عجیب شده است.
در ویدئویی که منتشر شده، این مرد جوان در حالی که ماسک اکسیژن روی دهانش قرار دارد و روی تخت بیمارستان دراز کشیده است مرتبا صدای سگ از خود در می‌آورد. در این ویدئو صدای مردی که با تلفن همراهش پس از اجازه از پدر بیمار مشغول فیلمبرداری از این مرد جوان است شنیده می‌شود که می‌گوید: " مانند یک چهار پا چیزی که هرگز شما ندیده اید" و توضیح می‌دهد که او پس از گاز گرفته شدن توسط یک سگ هار به این وضعیت دچار شده است.
او اضافه می‌کند که این بیمار جوان دو هفته پیش توسط یک سگ هار مورد حمله قرار گرفت و از آن تاریخ به بعد با وجود دریافت واکسن ضد هاری در حالی که قادر به صحبت کردن نیست صدای سگ از خود در می‌آورد. بنا به ادعای مرد فیلمبردار این بیمار پس از حمله سگ دارای نشانه‌های دیگر هاری از جمله کف کردن دهان نیز شده است.
انتشار این ویدئو در اینستاگرام Instagram با واکنش متفاوت کاربران همراه بود. در حالی که برخی از کاربران این ویدئو را ساختگی و مرد جوان روی تخت را در حال نقش بازی کردن دانستند، اما برخی دیگر آن را واقعی دانستند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: " من فکر می‌کنم این ویدئو ساختگی و این چند نفر در حال نقش بازی کردن باشند. " یکی دیگر از کاربران نوشت: " این ویدئو ساختگی نیست. من بیشتر نیز چنین چیزی دیده بودم. "
گفتنی است؛ با وجود آنکه برخی این ویدئو را ساختگی دانستند اما این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱۵۰۰ کامنت و ۹۵۰۰ لایک دریافت کرده است و در بسیاری از سایت‌های معروف آفریقایی مانند Pulse منتشر شده است. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 449766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟