آتش سوزی یک خانه در تهرانسر+ تصاویر

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، رخداد این آتش سوزی ساعت 16:42 دقیقه به سامانه 125 اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 104 را به محل حادثه Incident واقع در تهرانسر اعزام کرد.

مهار به موقع آتش سوزی بالکن یک آپارتمان مسکونی

به گفته علی آقایی فرمانده آتش نشانان اعزامی، در قسمت بالکن طبقه چهارم یک واحد مسکونی، مقدار زیادی لوازم مستعمل قرار داشت که کاملا شعله ور شده و در حال گسترش و سرایت به اطراف بود.

مهار به موقع آتش سوزی بالکن یک آپارتمان مسکونی

وی افزود: آتش نشانان که در کمتر از 3 دقیقه به محل حادثه رسیدند بی درنگ عملیات خود را آغاز کردند و موفق شدند در زمانی کوتاه، شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش کنند.

مهار به موقع آتش سوزی بالکن یک آپارتمان مسکونی

این فرمانده آتش نشانی در مورد علت رخداد این آتش سوزی گفت: احتمال دارد افتادن شیئی مشتعل برروی مواد قابل اشتعال موجب بروز این آتش سوزی شده باشد که البته تحقیقات بیشتر در خصوص علل بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی درحال انجام است.

آقایی با اعلام این که در این حادثه به ساکنان هیچ گونه صدمه ای نرسید، خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی پس از خاموش کردن کامل این آتش سوزی و نیز جلوگیری از گسترش آتش به داخل این آپارتمان، با استفاده از فن های قوی، دود های انتشاریافته در داخل این آپارتمان Apartment را به بیرون تخلیه کردند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 449550 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟