8 فوتی و مجروح در جاده‌های گیلان + عکس

به گزارش گروح حوادث Accidents رکنا، سرهنگ جابر صفاری، جانشین پلیس Police راه گیلان با اعلام این خبر گفت: در شبانه روز گذشته ۶ فقره تصادف Crash منجر به جرح در جاده‌های گیلان رخ داده است که بر اثر این سوانح جاده‌ای علاوه بر یک نفر فوتی ۷ نفر مجروح و به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه در یکی از این برخورد‌ها یک نفر در دم جان باخت افزود: این تصادف در اثر برخورد سه وسیله نقلیه‌ی خاور، پراید و موتورسیکلت در محور شرق گیلان، بوده است که راننده خودروی پراید جان خود را از دست داد.

جانشین پلیس راه گیلان علت این تصادف‌ها را سبقت غیرمجاز، تجاوز Rape به چپ و رعایت نکردن سرعت مطمئنه اعلام کرد و گفت: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوانح رانندگی جلوگیری خواهند کرد.

سرهنگ صفاری همچنین اعلام کرد: بر اساس آمار‌های دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در محور‌های مواصلاتی، ترافیک هم اکنون در همه محور‌های برون شهری استان گیلان عادی و روان است.

وی با بیان اینکه محور پونل به خلخال مسدود است، گفت: شهروندان برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره‌های ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس بگیرند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 449534 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟