برخورد شدید دو خودرو با یکدیگر حادثه آفرید + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 06:51 دقیقه امروز، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت گزارش شهروندان مبنی بر وقوع یک حادثه Incident شدید رانندگی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 44 را به بزرگراه شهید همدانی، به سمت سه راه سنگی، خروجی قلعه حسن خان اعزام کرد.

برخورد شدید دو خودرو با یکدیگر حادثه آفرید

بنا به اظهار ناصر نظری معاد رئیس ایستگاه 44 سازمان آتش نشانی تهران، یک دستگاه خودروی سواری ون مسافر بری با یک دستگاه خودروی مینی بوس به شدت با یکدیگر تصادف Crash کردند که در جریان آن سه سرنشین خودروی ون دچار مصدومیت شدند.

برخورد شدید دو خودرو با یکدیگر حادثه آفرید

وی اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله بارعایت نکات ایمنی و همزمان با قطع جریان برق خودرو ها و ایمن سازی محل حادثه به کمک افراد حادثه دیده که دو مرد 28 و 60 ساله بودند، شتافتند و پس از حضور عوامل اورژانس به محل، هر سه نفر را تحویل آنان دادند.

برخورد شدید دو خودرو با یکدیگر حادثه آفرید

رئیس ایستگاه 44 با اشاره به این که علت بروز این حادثه رانندگی توسط پلیس Police راهور منطقه در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات پس از جلوگیری از نشت بنزین خودروهای تصادفی و ایمن سازی محل حادثه، هر دو وسیله نقلیه را برای انجام اقدامات قانونی تحویل نیروی انتظامی منطقه دادند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

برخورد شدید دو خودرو با یکدیگر حادثه آفرید

کدخبر: 449420 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟