تصادف وحشتناک یک پراید با اسب +عکس

به گزارش رکنا، نورالله قنبری افزود: در پی برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک راس اسب حدود ساعت ۲۱ سه شنبه شب 11دی ماه سال جاری در "تنگ مهریان" یاسوج ۶ سرنشین پراید دچار مصدومیت شدند

وی اظهارکرد: به محض اعلام این خبر به مرکز پیام اورژانس بلافاصله پایگاه جاده ای ۷۰۷ اورژانس به محل اعزام شد که خوشبختانه هر ۶ مصدوم در محل حادثه Incident درمان و مشکل خاصی نداشتند و از انتقال به بیمارستان ممانعت کردند.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث Accidents و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: اسب بر اثر شدید برخورد با پراید در دم از بین رفت.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد طی 9 ماهه امسال ۱۵۳ نفر بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که از این تعداد ۱۱۶ نفر مرد و مابقی زن هستند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵.۵ درصدی داشته است؛ همچنین ۴۰۲۲ نفر مصدومین ناشی از سوانح رانندگی در طی این مدت به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند که رشد یک درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

بر اساس سالنامه آماری پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته رتبه سوم میزان مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی را بر حسب جمعیت به خود اختصاص داده است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 449297 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟