حجم ویدیو: 3.77M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45

پلیس سنگاپور جستجوهای خود را برای دستگیری مرد جوانی که دست به اقدامی سریالی در خیابان‌های این کشور می‌زند، آغاز کرده است.

 پلیس Police سنگاپور جستجوهای خود را برای دستگیری مردی که دست به اقدامی سریالی در خیابان های این کشور می زند آغاز کرده است. در ویدئویی که توسط پلیس منتشر شده است این مرد در اقدامی عجیب خود را مقابل یک خودروی در حال حرکت پرتاب می کند. این حادثه Incident در بعد از ظهر روز پنجشنبه و در خیابان وودلند رینگ رخ داد.

در ویدئویی که توسط دوربین داش کم این خودرو تهیه شده است مشاهده می شود که این مرد جوان در کنار خیابان منتظر مانده و پس از نزدیک شده خودرو وارد خیابان شده و خود را مقابل شیشه جلوی خودرو پرتاب می کند. او سپس در مقابل این خودرو در خیابان روی زمین می افتد. در ادامه یک راننده موتورسیکلت و یک عابر پیاده زن خود را بالای سر مرد جوان که روی کف خیابان افتاده است می رسانند.

این راننده که هویتش " آنگ " است با انتشار این ویدئو در صفحه فیسبوک خود از سایر رانندگان سنگاپوری خواست تا حین رانندگی مراقب این مرد باشند. او در این مطلب نوشت : " من می خواهم به تمام رانندگان هشدار دهم که ممکن است با صحنه ای مشابه در خیابان مواجه شوند. این مرد به سمت خودروی من دوید و سپس خود را مقابل شیشه جلوی ماشین من پرتاب کرد. من واقعا ترسیده بودم و روی صندلی ماشینم میخکوب شده بودم."

هنوز مشخص نیست آیا این مرد جوان برای اخاذی از رانندگان اقدام به انجام چنین عملی در خیابان می کرده است.

گفتنی است؛ بنا به اعلام پلیس سنگاپور این حادثه پیشتر نیز به دفعات مختلف اتفاق افتاده است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 449264 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟