کوره ی رنگ‌کاری آتش گرفت + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، کارگران یک کارگاه رنگ‌کاری هنگام کار در کارگاه ناگهان با شعله های آتش مواجه شدند که بلافاصله برای کمک خواهی با سامانه ی ۱۲۵ تماس گرفتند. ستاد فرماندهی آتش نشانی نیز با توجه به موقعیت کارگاه و انبارهای موجود در محل بلافاصله ساعت ۱۰:۲۶ صبح امروز زنگ ایستگاه ۱۳ و ۲۱ را بصدا درآورد و آتش نشانان را به خیابان فدائیان اسلام، قبل از پل Bridge بعثت اعزام کرد.

کوره ی رنگ‌کاری آتش گرفت

محسن سرابندی فرمانده ی آتش نشانان حاضر در محل در این باره ابراز داشت: کارگران در یک کارگاه رنگ کاری درحال تخلیه و جابجایی بودند که به دلیل اتصالات برقی در هنگام کار و عدم رعایت نکات ایمنی، ناگهان کوره ی رنگ کاری که در مجاورت چهار عدد سیلندر اکسیژن بود، دچار آتش سوزی شد.

کوره ی رنگ‌کاری آتش گرفت

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق محل و کشیدن یک رشته لوله ی آبدهی و استقرار نردبان دستی، خود را به سقف محل رسانده و مشغول خاموش کردن آتش شدند. سرابندی در ادامه ابراز داشت: پس از مهار و کنترل آتش و نیز جلوگیری از سرایت شعله به اطراف، آتش نشانان با ایمن کردن محل مشغول لکه گیری این آتش سوزی شدند.

کوره ی رنگ‌کاری آتش گرفت

این فرمانده آتش نشانی با اعلام این که تحقیقات دراین خصوص توسط کارشناسان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: دراین حادثه Incident به هیچ یک از کارگران کارگاه آسیب جانی نرسید.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 449172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟