اولین عکس از معجزه امروز در تهران و شادی اهالی ستارخان + جزئیات

به گزارش گروه حوادث رکنا، جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی تهران درباره جزییات این حادثه گفت: یک مورد حادثه گرفتار شدن یک کارگر در چاه در ساعت ۱۲:۴۷ ظهر امروز به آدرس خیابان ستارخان، خیابان پاتریس‌لومبو به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، اظهار داشت: محل حادثه یک مجتمع مسکونی بود که در بخشی از این مجتمع یک اتاقک ۱۲ متری وجود داشت و قرار بود در آینده در این اتاقک تجهیزات برقی نصب شود. در گوشه این اتاقک چاهی به عمق هشت متر حفر شده بود و کارگری در عمق این چاه مشغول حفاری بود که به دلیل سست بودن خاک، مقداری زیادی خاک تخریب و روی این کارگر ریخته شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، حدود دو متر خاک روی این کارگر ریخته شده بود و این کارگر در زیر خاک مدفون شده بود. آتش‌نشانان با احتیاط لازم اما با دقت و سرعت ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند و همزمان عملیات خاک‌برداری آغاز شد و ادامه پیدا کرد و پس از ساعت‌ها تلاش بدون وقفه آتش‌نشانان دقایقی قبل خوشبختانه آتش‌نشانان موفق شدند این کارگر را که در حدود ۲۰ سال داشت و تبعه کشور افغانستان بود به طور معجزه‌آسایی در شرایطی که امید به زنده ماندن این فرد نبود، زنده از زیر خاک خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند البته این کارگر دچار مصدومیت‌هایی شده بود اما خوشبختانه زنده بود و سریعا تحویل عوامل اورژانس شد.

بنابراین گزارش، ساکنان محل از زنده خارج شدن کارگر پس از ۷ ساعت از زیر خروارها خاک ابراز شادی کردند. 

کدخبر: 448637 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟