گودبرداری غیر اصولی در تهران یک مصدوم بر جای گذاشت + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، پس از وقوع این حادثه Incident و تماس شهروندان با سامانه 125، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه44 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 21:42 دقیقه شب گذشته به خیابان ولیعصر، کوچه توحید روانه شدند.

گودبرداری غیر اصولی یک مصدوم بر جای گذاشت

به گفته ناصر نظری معاد رئیس ایستگاه44 که به محل حادثه اعزام شده بود؛در محل حادثه یک زمین گودبرداری شده مشاهده می شد که قسمت دیواره شمالی آن به مساحت تقریبی 800 متر مربع و به ارتفاع 6 متر، بر اثر بارش باران دچار ریزش شده و در پی آن سقوط Fall یک تیر برق را نیز به همراه داشت.

گودبرداری غیر اصولی یک مصدوم بر جای گذاشت

وی ادامه داد: آتش نشانان به سرعت جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و با توجه به احتمال ریزش کف حیاط ساختمان مجاور به درون محل گودبرداری، از رفت و آمد افراد در اطراف محل حادثه جلوگیری به عمل آوردند.

گودبرداری غیر اصولی یک مصدوم بر جای گذاشت

رئیس ایستگاه 44 خاطرنشان کرد: بنا به اظهار اهالی حاضر در محل، سیم قطع شده از روی تیر برق سقوط کرده به سر یکی از اهالی برخورد نموده بود و زیر خیابان نیز خالی شده و تنها پوسته آسفالت آن باقی مانده بود.

گودبرداری غیر اصولی یک مصدوم بر جای گذاشت

وی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل و ارائه تذکرات ایمنی به مسئولان ساختمان در حال ساخت، شخص آسیب دیده را تحویل عوامل ارژانس حاضر در محل دادند و پس از تحویل محل حادثه به عوامل شهرداری ماموریت خود را پایان دادند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 448293 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟