دانشگاه آزاد صاحب عزای دانشجویان فوت شده است

محمد مهدی طهرانچی غروب پنجشنبه در حاشیه مراسم یادبود دانشجویان جانباخته حادثه Incident واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات که در مجتمع نور ولایت برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگاران به خانواده دانشجویان فوت شده تسلیت گفت و دانشگاه آزاد را عزادار دانشجویان خواند.

وی با آرزوی توفیق صبر برای خانواده دانشجویان فوت شده، گفت: خانواده دانشگاه آزاد اسلامی در غم این عزیزان شریک است و این دانشگاه خود را صاحب عزا و مصیب از دست دادن این دانشجویان می داند.

وی با اشاره به این که مدیران جدید دانشگاه نیز در میان افرادی که شب گذشته حکم اخراج آنها صادر شد، بودند، گفت: پرونده تمام کسانی که در بروز این حادثه قصوری در خدمت داشتند، بررسی شده است.

طهرانچی با بیان این که « تمامی اتوبوس‌های فرسوده دانشگاه تغییر کرده‌اند» در مورد مصدومان این حادثه نیز گفت: اوضاع جسمی این افراد رو به بهبود است و تا بهبودی کامل، موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

در حادثه روز سه شنبه واژگونی یک دستگاه اتوبوس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در محوطه داخلی این دانشگاه 10 دانشجو کشته و 27 نفر نیز دچار مصدومیت شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 447940 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟