حجم ویدیو: 7.55M | مدت زمان ویدیو: 00:01:07

در پی ورود سگی خشمگین به ساختمان یک مدرسه ابتدایی در اوکلاهاماسیتی ایالات متحده آمریکا معلم شجاع این مدرسه برای جلوگیری از هرگونه آسیب‌دیدگی کودکان به سمت سگ رفت و به سختی سگ را در آغوش گرفت.

این سگ پیتبول پس از ورود به مدرسه به شکل وحشیانه به دانش‌آموزان حمله کرد و بعد از زخمی کردن پنج دانش‌آموز همچنان آرام نگرفته بود و اگر یکی از معلمان به سرعت به سمت سگ نمی‌رفت و محکم او را در آغوش نمی‌گرفت، قطعاً اتفاقات تلخ‌تری رخ می‌داد. تصاویر ضبط شده به وسیله دوربین مدرسه نشان می‌دهد، چگونه دانش‌آموزان زخمی و سایر دانش‌آموزان پس از واکنش معلم خود در برابر سگ خشمگین به محلی امن منتقل شدند.

با تماس مسئولان مدرسه نیروهای امدادی برای کمک به معلم فداکار و انتقال سگ به محلی امن به مدرسه آمدند. بررسی‌های پلیس Police نشان داد این پیتبول از خانه همسایه مجاور مدرسه فرار Escape کرده و وارد مدرسه شده است. پلیس به محض ورود به مدرسه و مشاهده سگ و معلم در آن وضعیت، به معلم گفت: شما جان بچه‌ها را نجات دادید.

مدیر این مدرسه به تقدیر از اقدام شجاعانه معلم، او را قهرمان ما نامید و اعلام کرد تصمیم دارد روزی را به نام «آغوش معلم» در تقویم مدرسه ثبت کند تا هر ساله این فداکاری بزرگ گرامی داشته شود. خوشبختانه ۵ دانش‌آموز مجروح در این حادثه Incident آسیب جدی ندیدند و به زودی به مدرسه برمی‌گردند. سگ وحشی نیز توسط ماموران کنترل حیوانات، نگهداری می‌شود و هنوز مالک آن شناسایی نشده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 447840 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟