آتش سوزی سمند در خیابان بروجردی تهران +تصاویر

به گزارش رکنا، راننده ی یک دستگاه خودروی سواری پس از مشاهده شعله های آتش از قسمت عقب خودرو بی درنگ با سامانه 125 تماس گرفت و ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 00:23 دقیقه ی بامداد دیروز زنگ ایستگاه ۲۱ را به صدا درآورد و آتش نشانان به خیابان بروجردی شمالی، بعد از سه راه کیانشهر، خیابان روحبخش اعزام شدند.

آتش سوزی سمند

حسین کوکبی افسر آماده ی منطقه ی ۸ عملیات که در محل حادثه Incident حضور داشت در این باره گفت: یک دستگاه خودروی سمند درهنگام حرکت به دلیل نشت بنزین از قسمت عقب و رسیدن شعله یا جرقه به آن دچار آتش سوزی شده ودر مجاورت یک دستگاه اتوبوس پارک شده، کاملآ شعله ور بود.

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از کشیدن دو رشته لوله ی آبدهی با رعایت نکات ایمنی ضمن سرد کردن اتوبوس، مشغول خاموش کردن آتش سوزی خودروی سواری شدند. افسر آماده ی منطقه 8 عملیات با اشاره به مهار کامل شعله های آتش در خودروی سواری خاطرنشان کرد: آتش نشانان با سرعت عمل خود موفق شدند از سرایت آتش سوزی به یک دستگاه اتوبوس پارک شده در مجاورت این خودرو جلوگیری کنند.

آتش سوزی سمند

وی بیان کرد: آتش نشانان با ارائه تذکرات ایمنی به مالک، عملیات خود را پایان دادند.

گفتنی است: خوشبختانه این حادثه مصدومی در بر نداشت و علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی در دست بررسی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

آتش سوزی سمند

آتش سوزی سمند

کدخبر: 444789 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟