تب عکس سلفی دختر 9 ساله را بدجور سوزاند ! + عکس

در شهر برنائول روسیه برای دختر 9 ساله ای به نام ایرینا که قصد سلفی گرفتن در کنار یک شاه لوله آب داغ که بخار شدیدی از آن خارج میشد را داشت اتفاق وحشتناکی افتاد.

نتیجه ی تلخ بی دقتی دختر 9 ساله هنگام گرفتن عکس سلفی

سقوط دختر نوجوان داخل استخر آب جوش حین گرفتن سلفی او را دچار سوختگی درجه سوم و راهی بیمارستان کرد ، این دختر که تنها نام " ایرینا" از او منتشر شده است در حالی که سعی داشت کنار یک شاه لوله آب داغ که به دلیل ترکیدگی بخار شدیدی از آن خارج می شد عکس سلفی بگیرد و خود را بین بخارها محو شده ثبت کند پایش لیز خورد و داخل آب جوشی که از لوله شکسته خارج شده و در یک گودال جمع شده بود افتاد و متاسفانه دچار سوختگی شدید شد.

سقوط دختر 9 ساله داخل لوله آب داغ

شاهدان عینی این ماجرا می گویند در حالی که صدای فریادهای دختر بلند بود و همه می شنیدند اما هیچ کس اقدام به نزدیک شدن و نجات او نکرد تا در نهایت یکی از دوستانش یعنی دختری 8 ساله نزدیک شد و به نحوی او را بیرون کشید اما نتوانست کاملا از گودال خارج کند تا اینکه یک زن برای کمک به آنها خود را به آنجا رساند و در نهایت آنها را بیرون کشید . این حادثه Incident که در "برنائول" روسیه اتفاق افتاد هشداری است به تمام افرادی که برای گرفتن تنها یک عکس سلفی خود را در موقعیت های خطرناک قرار می دهند. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444628 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟