فیلم از عملیات هلی کوپتر برای یافتن 2 گمشده در کن+ جزییات
حجم ویدیو: 16.66M | مدت زمان ویدیو: 00:02:31

به گزارش اختصاصی خبرنگار حوادث Accidents رکنا، تیم هوایی جمعیت هلال احمر با بالگرد در قله های وردی، کندر، آبشار سنگان، تالون و منطقه کشار در حال جستجوی دو کوهنورد گمشده هستند. علی رشوند 63 ساله و محمد رحیمی قزوینی 64 ساله روز گذشته (16 آذر) ساعت 17:10 در محدوده امامزاده داوود مفقود شدند.

مسئول تیم تجسس در صحنه عملیات و پای هلی کوپتر به خبرنگار رکنا گفت: جستجوی هوایی در این قله ها آغاز شده است و در نهایت چنانچه تیم هوایی با بالگرد 2 گمشده را پیدا نکرد این تیم به صورت پیاده اقدام به یافتن این دو کوهنورد می کند.

وی در ادامه گفت: راستگار استان تهران دیروز آخرین تماس دو گمشده را ساعت 6 و 45 دقیقه اعلام کرد و به دلیل باد و طوفان شدید آنتن دهی تلفن همراه قطع شد و دیگر خبری از آنها در دست نبود تا اینکه امروز ساعت 11 با بالگرد هلال احمر اقدام به جستجوی هوایی کردیم.

این مسئول تصریح کرد: با مشخص کردن 4 منطقه و تعیین موقعیت در حال بررسی هوایی هستیم و حدفاصل این 4 نقطه بین 2 تا 3 کیلومتر بیشتر نیست که بعد از آن به جستجوی دره های احتمالی می پردازیم.

وی با بیان اینکه عملیات جست‌و‌جو از ساعت 8 صبح امروز با اضافه شدن یک تیم امداد و نجات کوهستان به دو تیم دیگری که روز گذشته مشغول عملیات بودند، با تعداد 15 نجاتگر ادامه پیدا کرد، افزود: عملیات امداد هوایی تا دقایقی دیگر برای جست‌و‌جوی مفقودان آغاز می‌شود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443045 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟