حجم ویدیو: 1.25M | مدت زمان ویدیو: 00:00:12

مشتریان یک مرکز خرید در مالزی که سرگرم گشت‌وگذار در مغازه ها و خرید بودند، ناگهان با شنیدن صدای مرد جوانی که در لبه بلندترین طبقه این مرکز خرید ایستاده بود، دچار شوک شدند.
این مرد جوان که هویتش مشخص نشده، در حالی که در لبه بلندترین طبقه این فروشگاه ایستاده بود، ادعا می کرد که قصد دارد با پرتاب خود به پایین دست به خودکشی Suicide بزند. چند نفر از شاهدان عینی که با دیدن این صحنه سراسیمه شده بودند، بلافاصله با پلیس Police و آتش نشانی تماس گرفتند. تعدادی از آنها نیز تلاش کردند از طریق صحبت کردن با مرد جوان بتوانند او را از تصمیم خود منصرف کنند.
در ویدئویی که منتشر شده، عده ای از شاهدان عینی را در حالی که با تلفن همراه خود سرگرم تهیه فیلم از این حادثه Incident هستند، نشان می دهد. در یکی دیگر از ویدئوها یک زن محجبه در حالی که با صحبت کردن تلاش می کند مرد جوان را از تصمیم خود منصرف کند، نشان می دهد. سرانجام تلاش این زن جوان و عده ای دیگر از شاهدان عینی برای منصرف کردن مرد جوان موثر واقع شد و این حادثه بدون آنکه اتفاق تلخی به همراه داشته باشد، به پایان رسید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 440664 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟