له شدن مرگبار پراید  در عوارضی قم-تهران!+تصاویر

به گزارش رکنا، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره اظهار کرد: در ساعت 15:04 دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه Incident تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران به قم به سامانه 125 سازمان آتشنشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

010

وی افزود: در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودروی پراید با دو سرنشین به علت نامشخصی از مسیر حرکت خود منحرف و به تیر چراغ برق برخورد کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت:: براثر این حادثه خودرو دچار خسارت زیادی شده و قبل از رسیدن آتشنشان‌ها مردم توانسته بودند یکی از سرنشینان را که خانمی حدودا ۲۷ ساله بود را از داخل خودرو خارج کنند.

6000

سخنگوی سازمان اتشنشانی شهر تهران گفت: راننده خودرو به طرز خطرناکی در داخل اتاقک خودرو محبوس شده بود که اتشنشان‌ها بعد از بریدن قطعات اتاقک توانستند وی را خارج و تحویل عوامل اورژانس دهند که متاسفانه این فرد جان خود را از داده بود.

ملکی بیان کرد: در نهایت محل ایمن سازی و برای تعیین علت حادثه خودرو تحویل عوامل اورژانس داده شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 440147 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟