زلزله امشب کرمانشاه بازهم پیش بینی شده بود / گفتگو با دکتر برهمند / مسوولان به پیش بینی من توجه نمی کنند!!
حجم ویدیو: 9.90M | مدت زمان ویدیو: 00:01:30

Ali-Asghar-Berahmand-Sabzpendar.Com_

به گزارش رکنا، زلزل  6/5 ریشتری یکشنبه شب کرمانشاه دوباره مسئولان را در تکاپو انداخت تا به فکر  بیفتند فلات ایران به شدت زلزله خیز است و باید چاره ای بی اندیشند.

اما در کنار همه این اتفاقات شخصی به نام دکتر علی اصغر برهمند توانسته خیلی از زلزله های ایران را پیش بینی کند. نام دکتر برهمند سال پیش بر زبان ها افتاد، وی چندبار پس لرزه های تهران را پیش بینی کرد و تنها خواسته اش از مسئولان حمایت است تا بتواند طرح پیش بینی زلزله را عملی کند. در همین خصوص خبرنگار رکنا گفتگویی را با دکتر برهمند انجام داد که می توانید در ادامه بخوانید:

درخصوص زلزله امشب ( یکشنبه ) کرمانشاه هشدار داده بودید؟

در کانال تلگرامی ما به نام پیش بینی زلزله یک زلزله 4/7 ریشتری هفته قبل و یک زلزله 4/7 ریشتری سه روز پیش پیش بینی کرده بودیم که البته ما کمترین ریشتر را که احتمال اش است به وقوع بپیوندد را هشدار می دهیم.

این هشدار ها را به گوش مسئولان رسانده بودید؟

مسئولان خیلی وقت است به حرف من گوش نمی کنند. به خاطر اینکه 100 سال پیش گفته اند زلزله غیرقابل پیش بینی است فکر می کنند همین طور است.

موسسه علمی و مدیریت بحران با ما لج و لج بازی افتاده اند. البته مدیرت بحران تقصیری ندارد موسسه علمی دانشگاه باید حرف ما را قبول کند که نمی کند.

پیش بینی هایی که کرده اید همه شان درست از آب درآمده اند؟

زلزله را نمی توان 100 در صد پیش بینی کرد اما من در هفته پنج زلزله بالای 4/7 ریشتر پیش بینی کرده ام.

صحبتی با مسئولان دارید؟

مسئولان به فکر باشند به خاطر اینکه زلزله 6/5 ریشتری که برای کرمانشاه اتفاق افتاد اگر در تهران به وقوع می پیوست چند هزار نفر جان خود را از دست می دادند.مردم باید زیر آوار جان بدهند تا مسئولان به فکر بی افتند.در شرق و غرب تهران و همینطور اشتهارد اتفاق هایی دارد می افتند که می تواند غیر قابل جبران باشد. یک مقدار مسئولان به حرف من گوش کنند و حمایت شان را از من دریغ نکنند. چندنفر کارهایی برای من انجام دادند تا بتوانم طرح خود را در خارج از کشور عملی کنم اما من می خواهم برای مردم کشورم کار کنم نه برای کشورهای خارجی. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کانال تلگرامی پیش بینی زلزله دکتر علی اصغر برهمند:

https://t.me/joinchat/AAAAAEAbMcjXiMw6T7wYCg

کدخبر: 439846 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟