عکس / واژگونی وحشتناک قطار  در نزدیکی پتروشیمی شازند

ساعت ۱۱:۲۰ دقیقه امروز قطار باری که از ایستگاه سمنگان اراک عازم شرکت پخش فرآورده های نفتی شازند بود به علت خالی کردن ترمز نتوانست در ایستگاه توقف کند.
این درحالی بود که به همین علت این قطار به ناچار پس از طی مسیر حدود ۲کیلومتر وارد محوطه پتروشیمی شازند شد و قبل از برخورد با تاسیسات این مجتمع، بر اثر برخورد با موانع اضطراری واژگون شد.
براساس اعلام روابط عمومی پتروشیمی شازند این قطار ۴۹ واگن حمل سوخت خالی از بار داشته است که تعدادی از واگن ها از ریل خارج شد که البته این حادثه Incident تلفات انسانی نداشته است.
در این سانحه حدود ۱۲ دستگاه خودروی شخصی که در حاشیه ریل راه آهن پارک بودند، به سبب پرتاب سنگ ریزه‌ها دچار خسارت جزئی شدند و یک دستگاه کامیون تانکردار نیز که در مسیر ریل قرار داشته، بر اثر برخورد قطار دچار خسارت شده است. 

2374694
در این سانحه لوکوموتیو و ۶ واگن آن که دارای مخازن خالی از بار بودند، نیز واژگون شدند که البته خوشبختانه این حادثه هیچ گونه خسارت جانی به همراه نداشته است. 
این درحالی است که از ساعتی پیش مسئولان استانی از جمله معاون عمرانی استاندار مرکزی، مدیرکل بحران استانداری مرکزی، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مرکزی و نیز فرماندار شازند و مسئولان پتروشیمی با حضور در منطقه وقوع حادثه درحال بررسی اتفاق افتاده شده هستند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 431215 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟