برخورد پراید با کامیون در محور سفید‌دشت ۳ کشته برجای گذاشت

سرهنگ حسین پورقیصری با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 23 و 50 دقیقه شب گذشته ماموران پاسگاه پلیس Police راه اصفهان - شهرکرد از وقوع تصادف Crash بین یک دستگاه خودروی سواری پراید و کامیون بنز در محور سفید دشت مطلع و به منظور بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد 2 خودروی سواری پراید و کامیون بنز به صورت شاخ به شاخ با یکدیگر برخورد کردند و در این حادثه Incident راننده و 2 سرنشین خودروی سواری پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با مقصر اعلام کردن راننده خودروی سواری پراید تصریح کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه، انحراف به چپ سواری پراید اعلام شده است.

وی با هشدار به رانندگان در خصوص خطرات سبقت غیر مجاز در راه‌های دوطرفه گفت: به رانندگان توصیه می‌کنیم از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی بپرهیزند و با ارتکاب سرعت و سبقت غیر مجاز جان خود و سرنشینانشان را به خطر نیندازند.

تصادف موتور با پراید یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه گفت: در پی برخورد سواری پراید با موتور سیکلت در محور دهاقان به شهرضا سرنشین موتور سیکلت در دم فوت و راکب آن نیز مجروح شد.

سرهنگ پور قیصری افزود: روز گذشته ماموران پلیس راه اصفهان _ شیراز در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از وقوع یک تصادف فوتی در محور دهاقان به شهرضا مطلع و بلافاصله برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، سواری پراید که در این مسیر در حال حرکت بود با موتور سیکلت برخورد می‌کند که در اثر این حادثه، سرنشین 50 ساله موتور سیکلت در دم جان خود را از دست داد و راکب موتورسیکلت نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را عدم رعایت حق تقدم از سوی راکب موتور سیکلت تشخیص دادند که باید در این زمینه به موتورسواران هشداردهیم در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه بیشتری داشته باشند تا از وقوع این گونه حوادث Accidents ناگوار جلوگیری به عمل آید.

منبع: تسنیم

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 428857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟