تعدادی از مصدومان آتش‌سوزی کارخانه صبا باطری مرخص شدند

سعید افشار نادری ضمن اشاره به وضعیت مصدومان حادثه Incident آتش‌سوزی شب گذشته در کارخانه صبا باتری بابیان اینکه تعدادی از مصدومان از بیمارستان مرخص شدند، اظهار داشت: وضعیت مصدومان این حادثه رو به بهبود است و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در برنداشت.

وی بابیان اینکه تعدادی از مصدومان همان ساعات اولیه شب گذشته از بیمارستان مرخص شدند، تصریح کرد: پیگیری وضعیت جسمی و سلامت این افراد یکی از اولویت‌های مهم فرمانداری آرادان است.

فرماندار آرادان بابیان اینکه در همان دقایق اولیه بروز حادثه بلافاصله نیروهای امدادی و آتش‌نشانی به محل اعزام شدند، ابراز داشت: این حادثه با هوشیاری مأموران آتش‌نشانی بلافاصله مهار و از سرایت آن به سایر نقاط پیشگیری شد که علت دقیق وقوع آتش‌سوزی از سوی آن‌ها در دست بررسی است.

افشار نادری بابیان اینکه متأسفانه در همان ساعات اول برخی شبکه‌های مجازی اقدام به بازنشر حادثه کردند که برخی از آن‌ها کاملاً تکذیب شد، ابراز داشت: از رسانه‌ها و گردانندگان شبکه‌های مجازی تقاضا داریم برای حفظ آرامش مردم در چنین شرایطی تنها اخبار را از منابع معتبر دریافت و برای انتشار آن اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر آتش‌سوزی در کارخانه صبا باتری عصر روز گذشته در آرادان به وقوع پیوست که در پی آن ۲۲نفر مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 426582 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟