محمد ضیاءالدینی اظهار داشت: شامگاه گذشته طی دو عملیات صورت گرفته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان بم در مجموع 612 کیلو و 800 گرم مرفین، 212 کیلوگرم تریاک شده است.

دادستان عمومی و انقلاب بم ارزش ریالی مواد مخدر Drugs کشف شده را بالغ بر 19 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، مشخص شد اعضای باند قاچاق Contraband بین‌المللی مواد مخدر قصد انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر را از پهنای جغرافیایی استان کرمان را دارند.

وی افزود: بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و ماموران اداره اطلاعات شرق استان کرمان قرار گرفت و دستورات قضائی لازم برای شناسایی و انهدام باند مذکور صادر شد.

ضیاءالدینی اظهار کرد: سرانجام شامگاه گذشته افسران اطلاعاتی موفق شدند در دو نقطه مختلف باند مذکور را مورد ضربه قرار دهند و در این عملیات علاوه بر کشف مواد فوق، مقادیر لوازم و تجهیزات لجستیکی از قبیل یک دستگاه کامیونت و یک خودروی پروژه 405 توقیف شده است.

وی عنوان کرد: در بخشی از این عملیات، سوداگران مرگ سعی داشتند در پوشش تاکسی و از مسیرهای اصلی و فرعی محموله مواد مخدر را به سایر نقاط کشور منتقل کنند که طی یک تعقیب و گریز مسلحانه و با هوشیاری ماموران امنیتی موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 426452 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟