اصفهان| بارش‌های رگباری در ۲ روز گذشته سبب صدور اخطاریه سیل شده بود

فاطمه زهرا سیدان در اصفهان با اشاره به وضعیت آب و هوایی استان اظهار داشت: طبق بررسی مجدد نقشه‌ها همچنان شاهد جوی ناپایدار برای روزهای آینده خواهیم بود و برای بعدازظهرها نیز افزایش ابر و وزش باد شدید در بعضی از مناطق استان را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی افزود: بارش رگبارهای پراکنده در روز جاری نیز ادامه دارد و این در حالی است که این سیستم در روز جاری وضعیتی ضعیف در پیش دارد و با رگباری کوتاه به ویژه در غرب استان همراه است.

کارشناس پیش بینی اداره‌کل هواشناسی Meteorology استان اصفهان درباره آب و هوای روزهای آینده بیان کرد: چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری بارش باران‌های رگباری را در اکثر نقاط استان به همراه خواهیم داشت، ضمن اینکه این ناپایداری‌ها تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بیشینه دمای استان در روز جاری 24 و کمینه دما 9 درجه سانتی‌گراد ثبت شده و گرمترین شهر استان آرام و بیدگل با 27 و سردترین شهر استان بویین و میاندست با یک درجه سانتی‌گراد تعیین شده است.

سیدان پیرامون اخطاریه سیل تصریح کرد: بارش‌های رگباری در 2 روز گذشته در بعضی از مناطق این شرایط را به دنبال داشته و این در حالی است که با ضعیف شدن سیستم در روز جاری این اخطاریه صادر نشده است.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 426368 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟