حجم ویدیو: 6.17M | مدت زمان ویدیو: 00:00:55

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه نجات دراماتیک یک مرد جوان اهل منطقه "کارناتاکا" هندوستان را به تصویر می کشد. این مرد 40 ساله که هویتش "التاف" اعلام شده به داخل یک چاه 25 متری مملو از آب و گل سقوط Fall کرده بود که با کمک چند نفر از افراد محلی نجات یافت.

رهگذرانی که متوجه فریادهای این مرد از عمق چاه شده بودند با انداختن یک طناب به داخل چاه توانستند این مرد را از چاه بیرون بکشند. آلتاف در حال قدم زدن در خیابانی در منطقه "هوبلی" واقع در کارناتاکا در تاریخ 26 سپتامبر بود که ناگهان به داخل چاه سقوط کرد.

ظاهرا کارگران یک ساختمان پس از حفر این چاه عمیق فراموش کرده بودند پوشش ایمنی بر روی چاه قرار دهند و همین مسئله موجب سقوط مرد جوان به داخل چاه شد. مرد جوان که هنوز در ته چاه هوشیاری خود را از دست نداده بود بسیار خوش شانس بود که چند نفر از رهگذران فریاد های او را شنیدند و به کمک او شتافتند. او که به طور معجزه آسایی در ته چاه و میان آب و گل زنده مانده بود پس از بیرون کشیدن از ته چاه و رسیدن به بالای چاه آن چنان دچار احساسات شده بود که برای قدردانی شروع به بوسیدن پای افرادی کرد که جان او را نجات داده بودند. در ویدئوی منتشر شده التاف در حالی که تمام بدنش از گل و لای پوشیده شده است دیده می شود.

او پس از نجات یافتن و جان سالم به در بردن از این حادثه Incident وحشتناک در حالی که سر از پا نمی شناخت و کاملا خوشحال به نظر می رسید گفت : " من بسیار خوش شانس بودم که زنده ماندم."خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 424356 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟