تهدید منفجر کردن هواپیما توسط مسافر شرور! + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 1.32M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22

مسافری که در داخل یکی از هواپیماهای خطوط هوایی روسیه مسافران و خدمه پرواز را تهدید به منفجر کردن هوایپما کرده بود توسط پلیس Police فرودگاه بازداشت شد. مسافران هواپیما پس از تهدیدهای این مرد به سمت او حمله ور شدند و او را در گوشه ای از هواپیما گرفتار کردند. این حادثه Incident در داخل هواپیمایی که از مسکو؛ پایتخت روسیه به شهر "ولادیوستوک در شرق این کشور در پرواز بود رخ داد.
در ویدئویی که منتشر شده است گروهی از مسافران را که با این جوان درگیر شده اند نشان می دهد. در ادامه ویدئو او با کمک چند نفر از مسافران بازداشت می شود. بنا به گزارش رسانه های محلی روسیه این جوان 32 ساله دارد و هنوز هویتش مشخص نشده است. بنا به این گزارش این جوان که رئیس یک شرکت تبلیغاتی بود ابتدا تهدید کرد که با یک دستگاه اقدام به منفجر کردن هواپیما خواهد کرد و هنگامی که خدمه هواپیما او را دعوت به آرامش کردند اقدام به ضرب و شتم یکی از آنها کرد. 
این مسافر پس از فرود هواپیما در فرودگاه مقصد توسط پلیس بازداشت شد. او در حالی که فریاد می کشید به ایستگاه پلیس مستقر در فرودگاه منتقل شد. بنا به گزارش رسانه های روسیه این مسافر احتمالا بدلیل مصرف مشروبات الکلی از حالت عادی خارج بوده است. این جوان اکنون با اتهام تهدید به حمله تروریستی در داخل هواپیما از سوی کمیته امنیت پروازهای روسیه روبرو است.
گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که مصرف مشروبات الکلی توسط مسافران موجب هرج و مرج و بی نظمی در داخل هواپیما می شود. چندی پیش نیز درگیری یکی از مسافران که به علت مصرف مشروبات الکلی حالت عادی نداشت با یک مسافر دیگر و از جمله خدمه پرواز در یکی از پروازهای خطوط هوایی آمریکا خبرساز شده بود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اتفاق عجیب در پرونده اعضای شورای شهر بابل / شاکی خصوصی کیست؟

ورود این زن و شوهر به تهران ممنوع بود / پلیس هر دو را دستگیر کرد

چه اسراری در زیارت امام رضا (ع) نهفته است؟

دختر 18 ساله به خاطر همخوابی با یک مرد خانواده اش را قتل عام کرد + عکس

فوری / دستگیری ۲۲ نفر از عوامل پشتیبانی کننده تروریست های اهواز

قتل مرد همسایه به خاطر خوابیدن روی تشک خوشخواب!+عکس

تجاوز به دختران نوجوان / اعضای این باند بیمار جنسی بودند !+ عکس

دختر همدانی در دام شرور خطرناک / یا باید تن می داد و یا با اسید سوخته می شد!

اولین گفتگو با سرباز غیور حادثه تروریستی اهواز / خودم را سپر دختر جوان کردم + فیلم

ناله‌های تلخ پدر شهید خردسال حادثه تروریستی اهواز + فیلم

هویت 4 تروریست اهواز اعلام شد +اسامی و عکس

مادرم بعد از طلاق به بد راهی رفت! / زن بدحجاب ویرانمان کرد!

کدخبر: 419163 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟