حجم ویدیو: 3.20M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است حمله به یک خبرنگار تلویزیونی را هنگام پوشش خبری یک تظاهرات به تصویر می کشد. "دارینا بیلرا"، خبرنگار اکراینی در حال پوشش خبری یک تظاهرات برای شبکه تلویزیونی نیوز وان در خصوص تصمیم به استرداد یک مجرم 31 ساله با نام "تیمور تومگئوف" به روسیه بود که مورد حمله تعدادی از معترضان قرار گرفت.
در حالی که دارینا در حال روایت داستان برای بینندگان تلویزیونی بود یکی از معترضان مرد شروع به فریاد زدن کرد و فرد دیگری با تخم مرغ به او حمله ور شد. در حالی که این خبرنگار زن در مقابل دفتر دادستانی عمومی در شمال کیف، پایتخت اکراین ایستاده بود و تلاش می کرد تا گزارش تلویزیونی خود را ادامه دهد تعدادی از معترضان در گزارش زنده او ایجاد اختلال کردند. یکی از معترضان که یک زن سالخورده بود از پشت سر به دارینا نزدیک شد و تلاش کرد میکروفون او را از دستش برباید. ناگهان یک زن دیگر چند قدم به سمت این خبرنگار دوید و با مشت به صورت او کوبید. در ادامه این خبرنگار در حالی که کاملا شوکه شده بود تلاش کرد با دور شدن از محل تجمع مردم معترض گزارش خود را به پایان برساند. بنا به گزارش ها پلیس Police به این خبرنگار زن گفت هنگام مخابره گزارش باید از اداره دادستانی اکراین فاصله می گرفت. در عین حال پلیس محلی اکراین خبر از بازداشت زن معترضی را که با مشت به صورت دارینا کوبید داده است.
تیمور عضو سابق تعدادی از گروه های مسلح (شبه نظامیان) در جنوب غربی روسیه در منطقه "اینگوشتیا" بوده است. او همچنین در رویارویی نظامی علیه نظامیان اکراین در شرق اکراین در منطقه "دنباس" شرکت داشته است. طرفداران او در مقابل دادستانی اکراین در حالی دست به اعتراض زده بودند که پلیس ضد شورش اکراین تلاش کرد تا این تظاهرات به درگیری و خشونت نیانجامد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

گلوله تروریست ها به قفسه سینه آرش کوچولو اصابت کرد + فیلم

فیلم لحظه دستگیری یکی از تروریست ها در اهواز + جزییات

تاجر دوبی‌ نشین علی کریمی را به دادگاه کشاند / هوشنگ مقدس کیست !؟

تهدید وقیحانه ایران توسط مشاور ولیعهد ابوظبی / مرحله بعد حمله تروریستی اهواز شدیدتر خواهد بود! + تصاویر

گفتگو با دختر عکاس که پناهگاه یک زن در حادثه اهواز شد + عکس جهانی

رکورد رضازاده شکسته شد + فیلم

زنده به گور شدن 5 کودک در اصفهان!

عادل بدوی کیست !؟ / او تروریست الاحوازی بود!

تصویر جایگاه رژه امروز اهواز در لحظه حمله تروریستی +فیلم

پای داعش هم به ماجرای اهواز باز شد! + تصویر

تلخ ترین تصویر از کودک خونین در حادثه اهواز+ فیلم ها

اولین فیلم از حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز + فیلم

فوری / حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز+ فیلم

تجاوز به عروس های جوان هنگام مشاوره زناشویی در اتاق مشاور + عکس

پدر داماد عاشق عروسش شد و به او تجاوز کرد!

 

کدخبر: 418317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟