به گزارش گروه حوادث Accidents کنا، مجید 25 ساله که آبان ماه سال 96 به اتهام قتل Murder دستگیر شده بود پس از انتقال به دادگاه کیفری رو به قضات گفت: از مدتی پیش خواهرم با جوانی به نام جمشید آشنا شده بود. جمشید به ظاهر جوانی با شخصیت و موجه به نظر می آمد و به خواستگاری خواهرم آمده بود.

وی ادامه داد: خواهرم سارا در مدت آشنایی با جمشید از وی رضایت داشت و او را مرد زندگی خود می دانست. تا اینکه از مدتی پیش متوجه شدم خواهرم از موضوعی ناراحت است و آنرا از ما پنهان می کند.وقتی از او جویای ماجرا شدم او چیزی نگفت اما من مطمئن بودم که اتفاقی سبب ناراحتی وی شده است.

مجید خاطر نشان کرد: تا اینکه در یکی از شب ها که به خانه آمدم که مادر و پدرم در حال گریه کردن هستند. زمانی که به اتاق خواهرم رفتم دیدم که او خودش را دار زده است. در آن لحظه دنیا روی سرم خراب شد.

پسر جوان بیان کرد: پس از مراسم عزاداری در یکی از روزها به سراغ گوشی سارا رفتم که در گوشی او متوجه علت خودکشی Suicide اش شدم.

وی افزود: از مدتی پیش جمشید از او سو استفاده کرده بود و پس از تهیه عکس و فیلم از سارا خواسته بود تا خودش را در اختیار دوستان هوس بازش قرار دهد. اما از آنجاییکه سارا تمایلی به انجام این کار نداشت دست به خودکشی زد و این شد که من برای گرفتن انتقام اسلحه ای تهیه کردم و به سراغ جمشید رفتم و در لحظه ای مناسب به ضرب 5 گلوله اورا از پای درآوردم . اکنون از این اقدام خویش به هیچ وجه پشیمان نیستم.

بنابراین گزارش، قضات پرونده پس از ثبت اظهارات متهم و درخواست قصاص خانواده مقتول صدور حکم پرونده را در کار خود قرار دادند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 416846 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟