پزشک جوان جان معلم قدیمی خود را نجات داد +تصاویر

به گزارش رکنا، بدون شک کسانی که بیشترین تاثیر مثبت را در زندگی کنونی ما داشته اند معلمانی بوده اند که سالها پیش و حین تحصیل به ما چیزهای فراوانی را آموخته اند. آنها نه تنها با آموزش محتویات کتاب های مختلف در رشد تحصیلی دانش آموزان خود و جایگاهی که امروز به آن رسیده اند نقش بزسایی داشته اند بلکه از نظر اخلاقی و شخصیتی بهترین الگو برای هر یک آنها به شمار می رفتند. به همین دلیل هیچ دانش آموز قدردانی هرگز زحمات معلمانش را نادیده نمی گیرد بخصوص آنکه اگر اکنون به درجات بالا در تحصیل رسیده و موفق به کسب موقعیت اجتماعی ممتاز شده باشد.

"چن زی رونگ" یکی از همین دانش آموزان قدردان است. او که یک فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه است پس از آنکه باخبر شد معلم دوران دبستانش با مشکل کبد دسته و پنجه نرم می کند تصمیم گرفت بخشی از کبد خود را به معلم سابقش اهدا کند. این پزشک Doctor 25 ساله با اهدا 67 درصد از کبد خود به معلم پیشین خود شانس دیگری برای زندگی داد. خانم "لیانگ فنگ" به مدت پنج سال هنگامی که این پزشک دوران دبستان خود را در مدرسه ای با نام کونگ مین واقع در منطقه کوانتان می گذراند معلم او بود. این در حالی بود که دختر لیانگ نیز در همین مدرسه، همکلاسی چن بود.

01

چن پس از اطلاع از مشکل کبد معلمش و نیاز فوری او به عمل پیوند تصمیم گرفت بخشی از کبد خود را به او اهدا کند. خوشبختانه عمل پیوند کبد با موفقیت در بیمارستانی در سنگاپور انجام شد. گفته می شود هر دوی آنها در حال سپری کردن دوره نقاهت خود در این بیمارستان هستند. بنا به اعلام پزشکان بیمارستان وضعیت چن با شروع رشد کبد روز به روز بهبود می یابد. معلم او نیز درمان دیالیز خود را تا رسیدن به شرایط عادی آغاز کرده است.

انتشار این خبر در شبکه های اجتماعی مالزی با بازخورد مثبت کاربران همراه شد. یکی از کاربران با قهرمان خواندن این پزشک در کامنتی نوشت : " چن باید بخاطر این عمل قهرمانانه اش مورد تمجید قرار گیرد. آسان نیست فردی به راحتی بخشی از عضو حیاتی بدنش را اهدا کند. برای چن و معلمش از خداومت آرزوی سلامتی Health می کنم. چن، تو یک قهرمان واقعی هستی."

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز شنیع به دختر 8 ساله در خیابان / دخترک باردار شد +عکس

ژل فاسد خنده را از زن زیبا دزدید! / قاضی تهرانی بررسی می کند

حسین و زن غریبه سرقرار بودند که تهمینه با شکم برآمده سررسید!

جوان مشهدی در مقابل عروس و داماد قربانی شد

علت مرگ فوتبالیست تیم ملی مشخص شد

دستشویی‌های ایستاده در قم ! +تصاویر

اقدام شنیع فرناز حسود برای بهاره! / پسری که بازی شومی خورد!

عجیب ترین عکس از مچاله شدن سمند زیر کامیون / 5 کشته!

اقدام شنیع 9 پسر با دختر 14 ساله همسایه در خرابه!

انتشاراولین عکس از معشوقه مرد قصاب!/ او شوهر زن بی حیارا کشت!+گفتگو

قاسم با دوربین جاسوسی از زن و دختر رییس فیلم خصوصی گرفت! /راز وحشتناک ویلا!

شوهر خانم مهندس هر دفعه با زن جدیدی می پرید! + عکس دادگاه

رضا 16 ساله خواب بود که پسرعمویش بی حیایی کرد! + عکس

جزییات اولین قتل بیت کوئینی در ایران! / گروگان آدمکش شد!

خودسوزی خواهر شوهر از دست عروس خانم +فیلم

 

کدخبر: 416521 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟