حجم ویدیو: 1.65M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13

اعتیاد به تلفن همراه یکی از معضلات کنونی مردمان جهان بویژه کشورهای جهان سوم به شمار می رود. اگر در اتوبوس یا مترو یا مکان های عمومی کشورهای پیشرفته با افراد زیادی روبرو می شویم که مشغول مطالعه کتاب هستند، در این کشورها اتوبوس، مترو یا مکان های عمومی مملو از افرادی است که با تلفن همراه خود مشغول شده اند؛ گویی این تلفن همراه را عامدانه و آگاهانه برای مشغول کردن مردمان کشورهای کمتر توسعه یافته یا در اصطلاح جهان سوم ساخته اند.

اما در حادثه Incident ای دیگر یک شهروند چینی معتاد Addicted به تلفن همراه که مشغول چک کردن شبکه های اجتماعی روی تلفن همراهش بود در استان "ژیچیانگ" این کشور دچار حادثه شد. این مرد که هنگام عبور از خیابان در حالی که کاملا روی تلفن همراه خود تمرکز کرده بود و توجهی به اطراف نداشت ناگهان با یک کامیون تصادف Crash کرد. در ویدئویی که منتشر شده است این مرد را که با موبایل خود در خیابان در حال بازی کردن است نشان می دهد. در این ویدئو مشاهده می شود ناگهان یک کامیون بزرگ که در حال حرکت به عقب بود با او برخورد می کند.خوشبختانه گویا راننده کامیون در لحظه حادثه مشغول بازی با تلفن همراه خود نبود و او بلافاصله موفق به توقف کامیون خود شد.

در حالی که هنوز از تعداد معتادان به تلفن همراه در چین آمار دقیقی ارائه نشده است، اعتباد به تلفن همراه یکی از بزرگترین معضلات و خطرات در حال رشد در این کشور به شمار می رود. هفته پیش نیز ویدئویی از یک راننده اهل این کشور که در اثر اعتیاد به تلفن همراه خود دچار یک حادثه وحشتناک شده بود منتشر شد. اعتیاد این راننده به تلفن همراه موجب شد تا یک میله فلزی 4 متری در حین رانندگی وارد قسمت بالای سینه او شود. اعتیاد این راننده به تلفن همراه آنقدر شدید بود که او در حالی که ماموران آتش نشانی سرگرم بریدن میله بودند و حتی هنگام انتقال با برانکارد به آمبولانس او در حال چک کردن موبایلش دیده می شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عجیب ترین سنگ قبر با عکس سلفی یک دختر! + عکس

این ابر سمی در آسمان جولان می دهد! + عکس

عزرائیل حریف رقیه خاتون نشد!

ایران این تروریست ها را نقره داغ کرده است؟ + عکس

دار زدن مرد متاهل بخاطر دختر 14 ساله در تهران!

سرنوشت شوم بچه ها در دام نظافتچی بیمارستان +عکس

این مردان ایرانی بدبخت ترین انسان های روی زمین!

تلخ ترین عکس از مرگ یک اسب درسیل ویرانگر گیلان!

فیلم بدرفتاری مامور گذرنامه با زائران عراقی در مرز ایران + جزییات

سنگ پرانی نوجوان دهه هشتادی برای تحریک کامیونداران + فیلم اعتراف

من به رحمت خدا رفتم ؛ آخرین پیام ملکه زیبایی عراق بعد از کشته شدن !+عکس

تجاوز بی رحمانه پدر به دختر 20 ساله اش / پزشکی قانونی تایید کرد

مرد روانی پلک های چشم کودک یک ساله اش را با چسب قطره ای چسباند+عکس

مرد 36 ساله پس از تجاوز وحشیانه، گوشت دختر جوان را خورد + عکس

تجاوز  دعانویس به زنانی که باردار نمی شدند / حکم مرگ این متجاوز صادر شده است + عکس

کدخبر: 416197 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟