بالاخره نتیجه بداخلاقی هایتان را دیدید؟ پدر عزیزم، روزی که مادرم تقاضای طلاق کرد، تو من و خواهر کوچولویم را بغل کردی و گفتی مثل شیر بالای سرمان می مانی. مادرم، آ ن روز تو هم گریه می کردی و می گفتی بدون دخترهایت می میری. خودتان هم می دانید به خاطر لج بازی غرور و به قول بابا بزرگ، برای هیچ و پوچ از همدیگر طلاق گرفتید. بعد از جدایی تان تاچندماه با محبت های ظاهری تان مسابقه گذاشته بودید که ثابت کنید کدام یک بیشتر ما را دوست دارد.

مادر ، روزی که خبر آوردند تو عروس شده ای، پدرم از خانه بیرون زد. چشم هایش قرمز بود. فهمیدم گریه کرده است. تو عروس شدی و بعد هم یک جعبه شیرینی آ وردی و گفتی شوهرت به این شرط با تو ازدواج کرده است که اسم بچه هایت را نبری. تو رفتی ، پدرم برای اینکه کم نیاورد رفت و ازدواج کرد. می دانم که از لج همدیگر از دواج کردید.

من و خواهر کوچولویم که حالا دیگر به مدرسه می رود مجبور شدیم به خانه پدر بزرگ برویم. پدر بزرگ و مادربزرگ خیلی به ما محبت می کنند ولی هیچ کس پدر و مادر آ دم نمی شود. خواهر کوچولویم هر شب وقتی برق ها را خاموش می کنیم آ رام و ساکت گریه می کند و می گوید دلش برای هر دوتان تنگ شده است.نازش می کنم و برایش قصه می گویم تا خوابش ببرد. برای شما هم دعا می کنم خوشبخت بشوید.

هر چند ماه یک بار شما را می بینیم. فکر می کنم هر دوی شما پیر شده اید. نگران شما هم هستم. ای کاش زندگی ما این طوری نمی شد.

از خدا می خواهم کمکم کند همیشه کنار خواهرم باشم. پارسال هرروز برایش دیکته می گفتم و مراقب درس هایش بودم. ما همراه پدربزرگ و مادر بزرگ برای مسافرت به اینجا آ مده ایم.

در یک بازار Store شلوغ چند دقیقه ای خواهر کوچولویم گم شد. دلم داشت می ترکید او تمام کس و کار من است. خدا را شکر پلیس Police او را پیدا کرد. ما خیلی خوشبختیم که همدیگر را داریم.

متین نیشابوری

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بازیگر فیلم «پایتخت» درگذشت + عکس

این راننده تاکسی ها داعشی بودند! + عکس بدون پوشش

این جناب سرهنگ و پسرش را می شناسید؟ / آنها با پیکان خلاف می کردند+فیلم و عکس چهره باز

همخوابی شوم دختر 15 ساله با مردان شیطان صفت در خانه اش

کارگرجوان فرش فروشی خیابان ولیعصر 20 میلیاردتومان فرش را باخودبرد+تصاویر

ماجرای فریب 100 میلیون تومانی خواهران منصوریان چه بود؟ / با آبروی الهام چرخنده بازی شد + فیلم و عکس

تجاوز وحشیانه به دختر 10 ساله زیبا و درشت اندام

دختر پولدار تهرانی با صدای بازیگر مشهور خودش را در اختیار پیک موتوری گذاشت !

بیماری عجیب یک روحانی او را زمینگیر کرد +تصاویر

اعتراف شوم خواستگار بی رحم / مادر و دختر غافلگیر شدند + عکس

تجاوز گروهی به شیما و مادرش توسط 17 مرد گرگ صفت / مادرم زیر تجاوزها بیهوش شد

مردی از ارتباط زنش با مرد غریبه پنهانی فیلمبرداری کرد + فیلم و عکس

پیشکش دختران ایرانی به عرب ها ! + عکس و سند

کدخبر: 412521 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟