حجم ویدیو: 5.86M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است سرقت Stealing یک باند از سارقان را که توانسته بودند مقادیر زیادی پول از اداره پست محلی در منطقه "وست نوروود" لندن به سرقت ببرند به تصویر می کشد. در این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است یکی از سارقان با نام "کلئون پری" را نشان می دهد که با دایو از یکی از باجه ها عبور می کند و سپس در حالی که همدستش نیز به دنبال او وارد محدوده باجه ها می شود اقدام به سرقت مقادیر زیادی پول نقد می کنند.

کلئون 41 ساله به همراه همدستانش "ادموند براون" 33 ساله و "متیو فرازر" 42 ساله پس از ضرب و شتم و تهدید پرسنل با اهرم، اقدام به سرقت هزاران پوند پول نقد کرده بودند. پس از وقوع این سرقت پلیس Police لندن تحقیقات گسترده خود را آغاز کرد و سرانجام این باند سارقان را به دام انداخت.

پلیس اتهامات این سه سارق را شامل هفت مورد سرقت و دزدیدن بیش از 100000 یورو پول نقد که مقادیری از آن به صورت ارز خارجی بود اعلام کرد. جلسه دادگاه این باند سارقان چندی پیش انجام شد. پری با پذیرش اتهام 2 مورد تلاش برای سرقت و ارتکاب به 5 مورد سرقت به 15 سال، براون با پذیرش اتهام 2 مورد تلاش برای سرقت و همچنین ارتکاب به 5 مورد سرقت به 13 سال و 4 ماه و همچنین فرازر نیز به اتهام 1 بار تلاش برای سرقت و ارتکاب 1 مورد سرقت به 8 سال و 8 ماه زندان Prison محکوم شد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 412242 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟