دختر ورزشکار  بوشهری ناجی جان ۴ نفر شد

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اسما زحمتکش کماندار بوشهری و بازیکن تیم ملی سافتبال ایران براثر تصادف Crash شدید دچار خونریزی مغزی شده بود و مرگ مغزی وی پس از انجام آزمایش‌ها و تائید تیم ویژه فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به تائید رسید.

علیرضا باقری بابیان اینکه این ورزشکار ۲۴ ساله خود از داوطلبین اهدای عضو بود افزود: با رضایت خانواده نوع‌دوست و ایثارگر این ورزشکار اعضای پیکر وی به‌منظور پیوند به بیماران نیازمند اهدا گردید.

باقری بیان داشت: این چهارمین برداشت عضو در سال جاری بود که در طی آن چهار عضو شامل کلیه راست و چپ، پانکراس و کبد این بانوی ورزشکار در بیمارستان شهدا خلیج‌فارس بوشهر برداشت شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در سال جاری هشت مرگ مغزی مناسب اهدا در استان وجود داشته که در شش مورد رضایت خانواده‌ها برای اهدا عضو نجات‌بخش جان دیگر هم‌وطنان بوده است اما متأسفانه دو مورد دیگر به دلیل شدت مصدومیت قبل از اهدا دچار ایست قلبی شدند.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه این چهل و ششمین اهدای عضو در استان بوشهر است بیان داشت: اگرچه آرزو می‌کنیم همیشه هم‌میهنان ما در سلامت کامل باشند اما امیدواریم با فرهنگ‌سازی‌های مناسب بتوانیم با جلب رضایت خانواده‌هایی که این دچار این مشکل می‌شوند جان تعداد بیشتری از هم‌وطنانمان را نجات دهیم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

واکنش تند یک آقازاده در فضای مجازی / اگر نمی‌توانید پول دربیاورید بروید بمیرید!

رسوایی اخلاقی برای یک چهره مذهبی سرشناس

زن 35 ساله شوهر داشت اما با پسران نوجوان می پرید! / پلیس فاش کرد + عکس

زن صیغه ای بین 2 دوست فاجعه آفرید! + عکس

عجیب ترین خوش شانسی 2 دزد بدشانس + عکس

زن شوهردار وقتی به دانشگاه رفت با دیدن سامان خائن شد!

پشت پرده شوم سفر مجرّدی مردان عراقی‌ به مشهد

عکس‌های برهنه سارا 21 ساله لیلا را شوکه کرد!

تجاوز به زنان شوهردار مقابل چشم همسرانشان! + عکس

تجاوز نظافتچی بیمارستان به یک زن بی هوش

ازدواج موقت در قم هم دردسر ساز شد !

برای اولین بار/ تصاویر واقعی دیده نشده از وضعیت وحشتناک اسرای ایرانی درعراق

بچه داخل شکم مائده از شوهرش نبود! / روز طلاق فاش شد!

کدخبر: 408969 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟