12 خرداد سال جاری مأموران کلانتری 116 مولوی در تماس با بازپرس کشیک قتل Murder پایتخت مرگ مشکوک مرد سی و دو ساله‌ای را اعلام کردند.

بنابر اظهارات اولیه مأموران متوفی با تنگی نفس راهی بیمارستان شده و سپس به کام مرگ فرورفته بود.

تحقیقات بیشتر نشان داد متوفی دو ماه قبل از فوت طی یک درگیری با ضربات چاقو مجروح شده، به بیمارستان انتقال یافته اما در نهایت پس از چند روز بهبود یافته و مرخص شده بود.

همزمان با انتقال جسد متوفی به پزشکی قانونی، همسر وی اعلام شکایت کرد و در اظهاراتش به مأموران گفت: شوهرم آرمان روز 18 فروردین امسال با سه دوستش برای تفریح به بیرون از خانه رفت اما در راه برگشت با یکی از دوستانش به نام پرویز بر سر سرعت زیاد هنگام رانندگی درگیر شد اما این درگیری در همانجا خاتمه یافت تا اینکه شوهرم به خانه پرویز رفت و درگیری در آنجا مجدداً ادامه پیدا کرد و پرویز با چاقو شوهرم را مورد هدف قرار داد.

وی افزود: پس از این ماجرا آرمان به بیمارستان منتقل شد و از پرویز شکایت کردیم و شکایت ما در حال رسیدگی بود تا اینکه شوهرم مجدداً حالش بد شد و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات پرویز را بازداشت کردند که پرویز در اظهاراتش به مأموران گفت: روز حادثه Incident (18 فروردین) با آرمان و یکی از دوستانمان تفریح رفتیم، حین رانندگی با آرمان جروبحثم شد اما دعوا خاتمه یافت تا اینکه به منزل رفتیم، در خانه مشروب خوردیم و ناگهان پرویز ال‌سی‌دی تلویزیون را شکاند، به او گفتم چرا وسایل را بهم میریزی، در آنجا قمار نیز کردیم و بر سر همین دوباره درگیر شدیم که من در یک لحظه بدون آنکه بفهمم چه اتفاقی می‌افتد چند ضربه چاقو به آرمان پرتاب کردم.

وی افزود: بعد آرمان به بیمارستان منتقل و بستری شد، در نهایت پس از چند روز مرخصی شد و من نزد او رفتم و از آرمان خواستم شکایت نکند که او قبول کرد و گفت 5 میلیون تومان به چند دوستش بدهی دارد و از من خواست آن بدهی‌ها را بپردازم تا از شکایتش صرف‌نظر کند، من نیز این کار را انجام دادم اما متوجه شدم که آرمان فوت کرده است، پزشکان به آرمان هشدار داده بودند که مشروبات‌الکلی مصرف نکند اما وی چند روز قبل از فوت، مشروبات‌الکلی مصرف کرده بود و احتمالاً به خاطر مصرف مشروب به کام مرگ فرورفته باشد.

همزمان با رسیدگی به پرونده، کارشناسان پزشکی قانونی در نظریه اولیه اعلام کردند که آرمان به خاطر مسمومیت ناشی از مصرف الکل به کام مرگ فرو رفته است اما میزان تأثیر ضربات چاقو بر مرگ وی نیاز به بررسی بیشتر دارد به همین دلیل بازپرس امور جنایی تهران دستور تحقیقات بیشتر درباره این پرونده را صادر کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دکتر شیخ در حال تجاوز به بیمار روی تخت بیمارستان گیر افتاد+عکس

دختر جوان غیرتی شد و می خواست مردانگی نامزدش را با شمشیر بگیرد!+عکس

3 زن مسافر مشهد را به هم ریخت!

خارج شدن یک هواپیمای مسافربری از باند فرودگاه +تصویر

تجاوز به خانم منشی تنها در مطب دندانپزشکی شهرک غرب +عکس

این زن شیرازی جلوی دوربین کار وحشتناکی کرد! + جزییات

شیطنت های زن همسایه بچه های محل را جذب خود کرد!

مریم 18 ساله 80 هزار تومان می گرفت و کار تهرانی ها را راه می انداخت! + فیلم گفتگو

جزئیات آتش زدن 2 مأمور شهرداری در اهواز!

«حسین» بعد از 15 روز بعد از تولد همه را شوکه کرد! + عکس

سردار قلابی پسرمُرده اش راهم شهید مدافع حرم جا می زد!/عجیب ترین دروغ ها!+تصویر

زن خیانتکار با پسر شوهرش همخوابی عاشقانه می کرد +عکس

سیمین برای یک سرپناه تن فروشی می کرد!

اعدام میثم و 5 مرد مخوف در مشهد + عکس

کدخبر: 408577 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟