ساعت 15 روز گذشته در بزرگراه همت در محدوده جنت آباد برخورد یک دستگاه سواری l90 با عابر پیاده برخورد کرد که بر اثر این سانحه دلخراش، عابر پیاده در دم جان خود را از دست داد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس Police راهور تهران بزرگ، علت این تصادف Crash عدم توجه به جلو از سوی راننده سواری شخصی تشخیص داده شده است.

به گزارش تسنیم، سرهنگ احسان مؤمنی در رابطه با تصادفات هفته گذشته در پایتخت نیز اظهار کرد: در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم متأسفانه شاهد وقوع 2 فقره تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران بودیم که در جریان این سوانح، 2 نفر جان خود را از دست دادند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: تصادف اول در ساعت6:40 دقیقه بعد از ظهر روز چهارشنبه یکدستگاه کامیونت با یکدستگاه اتوبوس در خیابان جلال محدوده شهرک استقلال Esteghlal در حرکت بوده که به علت تجاوز Rape به چپ کامیونت به صورت جلو به جلو باهم برخورد و در اثر شدت ضربه وارده متاسفانه راننده کامیونت فردی حدودا 43 ساله درمحل فوت می‌کند.

وی اضافه کرد: تصادف دوم هم ساعت 8 صبح پنجشنبه در مسیر غرب به شرق بلوار بسیج نرسیده به پل Bridge فدائیان اسلام رخ داد که در این حادثه Incident یکدستگاه سواری پراید با قسمت عقب یکدستگاه کامیون خاور برخورد کرد که در اثر شدت برخورد و ضربه وارده راننده سواری پراید که فردی حدودا 63 ساله بوده در محل فوت و دو سرنشین دیگر که مصدوم شده بودند از طریق اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

مومنی با هشدار به رانندگان گفت: به رانندگان توصیه می شود در هنگام رانندگی توجه کافی و کامل به جلو داشته باشند و از اقداماتی نظیر صحبت کردن با تلفن همراه،صحبت کردن با سرنشینان،خوردن و آشامیدن و... خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث Accidents تلخی نباشیم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین عکس و فیلم از اعدام در ملاء عام قاتلان ندا و محمد حسین در مشهد

حکم اعدام برای ملکه زیبایی + عکس

قرار نوعروس بی حیا با پسر جوان لو رفت / از 14 سالگی با نادر بودم!

جزئیات حمله تروریستی مریوان از زبان فرمانده سپاه کردستان

اقدام جسورانه 2 دختر زیبا پلیس را شوکه کرد

ناگفته های تلخ از دادگاه متهم ردیف اول پرونه ثامن الحجج + عکس

این دختر 33 ساله تحت سلطه شیطان بود! +عکس

گیر کردن مار پیتون ۱۰ متری زیر چرخ‌های خودرو! + فیلم

جراحی زیبایی یک زن برای دفن شدن با چهره زبیا هنگام مرگ+عکس

این زن از یک روح باردار شد! +عکس

مردی در روز زن نامزدش را کشت و خونش را مکید+عکس

مرگ مرموز دختر 17 ساله در آخرین قرار ملاقات + عکس

وقتی نقشه وقیحانه زن صیغه ایم را هنگام سفر فهمیدم خشکم زد+ عکس

جراحی اشتباه به خاطر تشابه اسم در یک بیمارستان تهران!

کدخبر: 399949 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟