به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، با تماس کارگران گاراژی در منطقه یافت آباد و اطلاع رسانی یک مورد آتش سوزی وسیع به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشان های ایستگاه‌های 16، 62 و 87 و همچنین دو دستگاه تانکر آب را در ساعت 02:57 دقیقه بامداد امروز به محل حادثه Incident واقع در یافت آباد، بلوار ابراهیم آباد، خیابان مهتدی اعزام کرد.
داود قلی زاده، معاون منطقه 4 عملیات سازمان آتش نشانی تهران درخصوص جزئیات این آتش سوزی گفت: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه ازداخل یک کارگاه با کاربری تولید مصنوعات چوبی و رنگ کاری آن به مساحت 700 مترمربع دود و آتش زیادی خارج می شد.
وی اضافه کرد: دربررسی اول مشخص شد که قسمتی از این کارگاه به مساحت تقریبی 300 متر مربع کاملا شعله ور بوده و آتش به اجناس و چوب های دپو شده در حیاط کارگاه نیز سرایت کرده و همچنین در حال گسترش به کارگاه ها و انبار چوب و باغ همجوار است.
قلی زاده ادامه داد: با توجه به تماس های اولیه و گزارش احتمال وجود فرد یا افراد محبوسی در داخل این کارگاه، آتش نشانان بسرعت وارد عملیات شده و به جستجوی محبوسان احتمالی درمحل این آتش سوزی مشغول شدند.
معاون منطقه 4 عملیات آتش نشانی تصریح کرد: با توجه به این که این کارگاه مملو از چوب، تخته و بشکه های تینر و رنگ بود، نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از قطع جریان برق، با بکارگیری تجهیزات ویژه و لوله های آبرسانی از چندین سمت خود را به کانون آتش سوزی رسانده و به مهار شعله های آتش مشغول شدند.
وی افزود: این آتش سوزی در مدت زمان کوتاهی از سوی آتش نشان ها مهار و کاملاً خاموش شد و همچنین از سرایت شعله های آتش به کارگاه های همجوار جلوگیری به عمل آمد.
قلی زاده خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه فرد یا افرادی در داخل این آتش سوزی گرفتار نشده بود و نیروهای عملیات پس از اطمینان از نبود خطر، با تحویل کارگاه به مالکان، به ایستگاه های خود بازگشتند.
معاون عملیات آتش نشانی منطقه با اعلام این که عملیات مهار و خاموش کردن این آتش سوزی دو ساعت به طول کشید، تاکیدکرد: با خاموش شدن این آتش سوزی، کارشناسان واحد پیشگیری آتش نشانی این منطقه با حضور در محل حادثه به بررسی علل بروز این آتش سوزی و نیز برآورد میزان خسارات وارده پرداختند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

الناز با 99 سکه 3 روز صیغه احمد بود!

فرود دیدنی خلبان هلیکوپتر در قله کوهستان +فیلم

قلعه «محمود خاوری» اختلاس گر بزرگ در کانادا +عکس

شیخ جعفر توکلی به قتل رسید + عکس

غلامعلی در زندان مشهد اعدام شد

پیچ تند در پرونده مائده هژبری / او رقصید و مشهور شد

قتل وحشیانه مرد مسلمانی که به ترامپ مدال افتخار داده بود + عکس

صدور حکم در پرونده اسیدپاشی اصفهان بدون دستگیری حتی یک متهم

قتل اولین مسافرکش زن در تهران / او را به پارک چیتگر بردند! + عکس

اقدام گستاخانه 3 مرد با پسر 12 ساله

وحشت عروس 12 ساله از داماد در اتاق حجله

انتقام عجیب زن حسود از نامزد قبلی شوهر در ایلام

یک دختربچه هدف حمله عقاب قرار گرفت+فیلم

آزار وحشیانه زن 19 ساله در برابر چشمان کودک خردسالش

درگیری در فینال کشتی / هواداران در گرگان به جان هم افتادند

مرگ دردناک یک مرد حین ضبط موزیک ویدئو + فیلم

کدخبر: 398777 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟