تحویل 7 جسد از مسافران اتوبوس مرگ سنندج به خانواده هایشان

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، در حادثه Incident تلخ برخورد یک دستگاه تانکر نفتکش با اتوبوس مسافربری در بامداد چهارشنبه 20 تیر ماه، تعدادی از مسافران اتوبوس به علت سوختگی در اتوبوس جان خود را از دست دادند و پس از معاینات پزشکی قانونی، امروز صبح پیکر قربانیان به خانواده هایشان تحویل و با حضور مردم و مسئولین در بهشت محمدی شهر سنندج تشییع شدند.
"فواد سیفی" کارمند جوان شرکت توزیع برق استان کردستان به همراه "کامران مقبل" راننده شرکت اتوبوس واحد سنندج، دو تن از جانباختگانی بودند که در آرامستان بهشت محمدی آرام گرفتند. 3 تن دیگر از این قربانیان این حادثه در شهرستان بیجار تشییع و مابقی این افراد پس از بررسی و معاینات پزشکی قانونی به خانواده‌هایشان تحویل و جواز دفن آنها صادر خواهد شد. 
مدیر روابط عمومی پزشک Doctor قانونی کردستان از تحویل اجساد پنج تن از متوفیان حادثه آتش‌سوزی بامداد چهارشنبه در سنندج خبر داد و گفت: دو جسد دیگر شناسایی و امروز تحویل داده می‌شوند.
عبدالله احمدی اظهار کرد: اسامی متوفیان حادثه آتش سوزی در اتوبوس سنندج بر اساس اسامی نوشته شده در ترمینال سنندج اعلام شده و تاکنون نتیجه آزمایش DNA مشخص نشده و ممکن است تا دو هفته نیز طول بکشد.
وی افزود: در شب حادثه و پس از انتقال اجساد به بهشت محمدی، از ۹ جسد نمونه برداری و ۲ جسد دیگر نیز روز گذشته در بیمارستان نمونه برداری شدند.
مدیر روابط عمومی پزشکی قانونی کردستان با اشاره به تحویل ۷ جسد به خانواده متوفیان، گفت: این اجساد صرفا بر اساس حالات چهره شناسایی شده و مابقی اجساد چنانچه قابل شناسایی نباشد، تا اعلام نتیجه آزمایش DNA تحویل داده نخواهند شد.
وی با اشاره به اینکه ۴ جسد در انتظار تعیین دی ان ای هستند، یادآور شد: اجساد در پزشکی قانونی نیستند و در بیمارستان و بهشت محمدی سنندج نگهداری می‌شوند.
بامداد روز گذشته تصادف Crash اتوبوس با تانکر حامل مواد نفتی و وانت در سنندج موجب کشته شدن شماری از هموطنان شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پلیس فتا پرونده مائده هژبری را پیچیده تر کرد / مصاحبه و احضار کار ما نبود!

دکتر ولایتی در سفر به مسکو دستگیر می شود؟!

درگیری مرگبار ماموران پلیس با معترضان روستایی در کازرون

دستگیری زنی که با لباس شب مقابل مسجدی رقصید + عکس

انتقادخیلی تند از صداسیما بخاطر مصاحبه با مائده 17 ساله در برنامه زنده + تصویر و صدا

نیت سلطان سکه چه بود؟!

اخراج یک خلبان بخاطر دست درازی به زن مسافر در خواب !+ عکس

نمی خواستیم قاتل روح الله داداشی اعدام شود طرفداراش اصرار کردند! + عکس

استقبال مردم ترکیه از شکیرا با باقلوای ترکی! +عکس

وقتی وارد پارکینگ شدم زنم را با مرد مکانیک در صحنه بدی دیدم+ عکس

وقتی 15 سالگی دخترم را به دنیا آوردم، مادرم از ترس آبرو به نام خودش برای او شناسنامه گرفت

 

کدخبر: 397237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟