زن ثروتمند نمی دانست جوان پابرهنه پسر رها شده اوست!  +عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، عکاسی در کالیفرنیا با عکس های ترحم آمیزی که در گالری خود چاپ کرد ، قلب Heart و روح مردم را سوزاند.

مایکل گارسیا زنی که نسبتا ثروتمند است گفته بود که به دلیل بیماری اسکیزوفرنی و شکاک بودنش، زمانی که زایمان کرد نوزاد خود را در بیمارستان رها کرد و رفت.

سالیان طولانی گذشت و او از پسرش خبری نداشت و تقریبا با کار کردن بی رویه برای خود ثروت جمع کرد و زندگی مجردی راحتی تشکیل داد.

او مدتی بود که یک کافی شاپ دنج و خلوتی پیدا کرده بود که در آن جا احساس راحتی می کرد و بیشتر اوقات فراغتش را در آن جا سپری می کرد.

طی این مدت متوجه پسر بی خانمانی شده بود که لباس های پاره و کثیف بر تن داشت و به دلیل نداشتن کفش همیشه پاهایش زخمی و خونی بود و با حسرت به کافی شاپ و آدم های داخلش نگاه می کرد و گاهی از شدت گرسنگی و تشنگی به شیشه های مغازه دست می کشید و خودش را جای دختر و پسر هایی که در آنجا نوشیدنی و کیک های خوشمزه می خوردند تصور میکرد و خودش را آدمی خوشبخت با شکمی سیرتصور می کرد. زندگی او انگار شبیه دخترک کبریت فروش شده بود که درلحظات آخرعمرش با بوی خوش مرغ بریونی و از شدت سرما مُرد ، او هم انگار زندگی مانند دخترک بیچاره داشت.

اوایل به دلیل ترحم و دلسوزی برای او خرید می کرد و سعی می کرد با محبت کردن به پسر نزدیک شود اما بعد ها یک طور محبت و عشق مادرانه خالصانه ای نسبت به او پیدا کرده بود که حاضر نبود حتی ثانیه ای از وی جدا شود.

او در ادامه گفت: مدت ها طول کشید تا پسرک با این که بی خانمان بود به من اعتماد کند و غرورش را در برابر من بشکند و از زندگی تلخش برایم بگوید، او می گفت که تا قبل از این که بی سرپناه شود با عکس های زیبای مادرش می خوابید و همیشه برایش جای سوال داشت که چطور یک مادر می تواند کودک یک روزه خود را که از شدت گرسنگی در بیمارستان گریه می کند را به حال خود رها کند و برود.

مایکل وقتی سخنان او را شنید خیلی عصبانی شد و سعی کرد با فحش دادن به زن ناشناس دل خود و پسر را آرام کند اما غافل از این که خود مادر پسر بی نوا بود.

پسر جوان با این که می دانست مایکل مادر واقعی‌اش است اما سعی می کرد با او طوری رفتار کند که مایکل خودش متوجه قضایا شود.

او مادرش را در یک برنامه تلویزیونی که علت حضورش را نمی دانست پیدا کرده بود و با اسم و نشانی که از قبل از مادرش داشت توانست او را تشخیص دهد و پیدا کند اما هیچ وقت جرات جلو آمدن و ابراز وجود کردن را نداشت، دلش نمی خواست که با وجودش زندگی شاهانه مادرش خراب شود و گاهی وقت ها فقط به دیدنش داخل کافی شاپ از راه دور هم راضی بود و همیشه با لمس کردن شیشه های مغازه خود را در آغوش مادرش تصور می کرد.

بعد از چند وقت مایکل متوجه شد که پسرک خودش را مانند بچه ها برای او لوس می کند و سعی دارد با جلب توجه خودش را در دل مایکل جای کند.

یک شب که پسر از نداشتن کفش پاهایش زخم آلود شده بود و به عفونت و تب افتاده بود با هذیون به مایکل تمامی قضایا را لو داد و گفت، زن جوان که باورش نمی شد سعی کرد با تحقیقات از واقعی بودن ماجرا مطلع شود که بعد از چندوقت فهمید پسری که با او روز ها و شب ها را سپری می کرد پسر واقعی خودش است.

روزها گذشت و آن ها زندگی خوب و خوشی را با تمام سختی ها کنار هم سپری کردند و این بار عکاس حرفه ای  عکسی که از آن ها گرفت زندگی جدید پسر جوان را که بعد از 20 سال کم از زندگی پرنس ها نبود به مردم نشان داد.

گدا (4)

 

گدا (5)

گدا (3)

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به دختر رقصنده در خانه مجردی + عکس

وقتی چراغ اتاقم را روشن کردم پسرعمویم بدون لباس از زیر تختخواب بیرون آمد! + عکس

هزار جوان بخاطر ارسال یک ویدیو مجازات می شوند!

هشدار پلیس فتا به دختران زیبا / چه کسی از آن ها خواست تا برهنه شوند؟

ماموریت نواده چرچیل برای آزار ملانیا ترامپ ! + عکس و جزییات

مرگ دلخراش بازیکن فوتسال ایرانی+ عکس

شاهزاده اماراتی پناهنده قطر شد

چگونه 11 مدیر دولتی پاداش نجومی گرفتند !؟ + جزئیات

جسد سوخته مریم فرجی پیدا شد + عکس

دستگیری زنی بخاطر در آغوش کشیدن خواننده مرد در کنسرت ! + عکس

فجیع ترین سلفی جهان در صحنه ای هولناک + عکس

خانم مجری ایرانی در انگلیس به شدت تحقیر شد+ عکس

این مرد 7دقیقه مُرد و بعد زنده شد + عکس

کدخبر: 396675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟