حجم ویدیو: 3.06M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

مسابقه فوتبال آلمان و سوئد علاوه بر حساسیت فوق‌العاده برای دو تیم با حواشی فراوانی نیز همراه بود. این مسابقه در نهایت با نتیجه 2 بر 1 به سود آلمان به پایان رسید.

در پی واکنش ناپسند یکی از مربیان تیم ملی آلمان در مقابل نیمکت کادر فنی و بازیکنان تیم ملی سوئد، سرمربی و بازیکنان سوئد خشمگین شدند و واکنش شدیدی از خود نشان دادند. هردو تیم آلمان و سوئد مسابقه دوم خود را در مرحله گروهی جام‌جهانی 2018 روسیه مقابل یکدیگر انجام می‌دادند. تیم ملی آلمان با شکست در برابر تیم ملی مکزیک در بازی اول خود از اوضاع نامناسبی از نظر امتیازی برخوردار بود. اما تیم ملی سوئد با برد کره‌جنوبی در بازی اول از وضعیت بهتری نسبت به آلمان تا قبل از بازی مستقیم مقابل یکدیگر برخوردار بود.

در پایان بازی درگیری شدیدی بین آقای اندرسون سرمربی تیم ملی سوئد و کادر فنی تیم ملی آلمان پیش آمد. آقای اندرسون در پاسخ به سوال خبرنگاران در پی این درگیری گفت: برخی از مربیان و اعضای تیم فوتبال آلمان با دویدن در مقابل نیمکت ما و انجام حرکات تحریک‌آمیز و تحقیر‌کننده آن هم در زمانی که تیم ما در فشار شدید روحی پس از باخت در مقابل آلمان بود، موجب شد من و بازیکنانم خشمگین و عصبانی شویم.

آقای اندرسون در ادامه افزود: ما برای 90 دقیقه در مقابل آلمان جنگیدیم و در تمام طول بازی رفتار نامناسبی از تماشاگران آلمان را شاهد بودیم. کادر فنی تیم فوتبال آلمان باید مراقب رفتار خود می‌بودند و باعث تحریک و عصبانیت ما نمی‌شدند. هم‌چنین عدم موافقت داور با پنالتی به سود سوئد در جریان مسابقه خشم بازیکنان و مربیان سوئد را دو‌چندان کرد.

گل تونی کروس در لحظات پایانی بازی، تیم ملی آلمان را از تساوی نجات داد و امید صعود به مرحله بعد را دوباره به اردو آلمانی‌ها برگرداند. حال باید دید هرکدام از تیم‌های آلمان و سوئد در مسابقه پایانی خود چگونه عمل می‌کنند و چه نتیجه‌ای را کسب می‌کنند تا سرانجام تکلیف تیم‌های راه‌یافته از گروهF مشخص شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زن ایرانشهری با متهم آشنایی داشت؟! / فرضیه اصلی که بررسی می شود!

بارداری خیالی توران منشی شرکت راز هولناکی را برملا کرد / من عقیم هستم!

رفتار خصوصی دختر و پسر دانشجو روی مانیتورهای قطار مشهد پخش شد! / مسافری که آبروی آنان را برد

عکس بدون لباسم را به ناصر فرستادم، او دیگر ول کن نبود!

تجاوز به پسر نوجوان توسط شرور محله + عکس

لحظه کتک خوردن مرد عراقی که مزاحم زنان آبادانی شد!+تصویر

سنگسار یک مرد شیطان صفت + عکس

اعتراف وحشتناک دست راست ابوبکر بغدادی! + عکس

لحظه ترس آور شکسته شدن بینی بازیکن آلمان +عکس

شوخی عجیب با دست و پاهای قطع شده انسان در وسط بزرگراه !+ عکس 16+

گفتگو با جوان تهرانی که به پدر، مادر و برادرش تیر خلاص زد

وقتی زنم در خانه تنها بود داریوش پسر عمویش به سراغش رفته بود! + عکس

روزی که محمدعلی شاه مجلس را به توپ بست + عکس

کدخبر: 391893 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟