سلفی شرم آور با یک زن! + عکس

وقتی یک زن کانادایی در اثر تصادف Crash با قطار در ایستگاه پیاچنزا در شمال ایتالیا به شدت مجروح شده بود، نیروهای امداد به سرعت برای کمک به او وارد ریل قطار شدند.اما در حالی که آنها مشغول عملیات نجات بودند، مردی از روی جایگاه مسافران با تلفن همراهش از خود و این صحنه "سلفی" گرفت.

صحنه سلفی گرفتن او با زن مجروح کانادایی که به وسیله یک عکاس خبری ثبت شده، موجی از خشم را در ایتالیا به راه انداخت. عکاس با انتشار عکس او نوشت: "ما کاملا درک اخلاق را از دست داده‌ایم."

پلیس ایتالیا اعلام کرده است که مرد سلفی گیرنده را دستگیر کرده و او را مجبور کرده‌ا‌ند که سلفی خود را پاک کند.

به گفته پلیس Police این مرد عمل مجرمانه ای انجام نداده است اما عکس سلفی گرفتن او با تلفن همراهش از صحنه ناراحت کننده نجات زن مجروح در صفحه اول بسیاری از روزنامه های ایتالیا منتشر شد و کاربران شبکه های اجتماعی آن را باورنکردنی توصیف کردند.

روزنامه ایتالیایی "کوریره دلا سرا" نوشت که به نظر می‌رسد این مرد در حالیکه با یک دست سلفی می‌گرفته با دو انگشت دست دیگر علامت پیروزی ( V) نشان داده است.

روزنامه لا استامپا نیز با انتشار این عکس در مقاله‌ای از "سرطانی که اینترنت را به زوال کشانده" نوشته است: "مردی که سلفی گرفته است انسان بدی نیست فقط روح و احساس خود را از دست داده و تبدیل به 'یک ماشین بی اراده اینترنت ' شده است."

در یک برنامه رادیویی هم از "گام‌هایی به سوی انقراض بشریت" صحبت شده و یک کاربر توییتر هم به سادگی نوشته: "دیگر هیچ چیز مرا متعجب نمی‌کند."

جورجیو لامبری، عکاسی که صحنه سلفی گرفتن این مرد را ثبت کرده است، درباره تجربه اش در روزنامه لیبرتا نوشت: "سلفی گرفتن با صحنه یک اتفاق غم‌انگیز؛ وحشی گری که انتظارش را ندارید."

او این عکس را همچنین در صفحه فیسبوک خود گذاشت و در عنوان آن از مکالمه مشهور فیلم آپولو ۱۳ که به موضوع سفر انسان به ماه می‌پردازد، نوشت: "هیوستون ، ما به یک مشکل برخوردیم ! چون انسان دچار مشکل فقدان قدرت تشخیص اخلاق شده است."

در اثر این حادثه Incident که روز یکشنبه ۲۶ ماه می اتفاق افتاده، زن کانادایی یک پای خود را از دست داد.

دقیقا مشخص نشده است که چگونه این اتفاق افتاده است اما براساس گزارش‌های اولیه، به نظر می‌رسد که سیستم باز شدن درهای قطار درست کار نکرده است و درهای قطار در جهت اشتباه باز شده و زن به روی ریل افتاده است. اما گزارش دیگری می‌گوید که این زن قصد داشته با عجله سوار قطار شود که دچار حادثه شده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی شوهرم وارد خانه شد، پسر جوان را در کمد لباس ها پنهان کردم!

آرش مرا خام کرد و جای خلوت برد / فهیمه 18 ساله همه چیز را باخت!

رییس کارخانه هر سال یکی از کارمندان زن را صیغه می کرد / فریبا 26 ساله هم به دام او افتاد

مبینا چه رازی را از خواستگارش پنهان کرد؟! / داماد وقتی فهمید زن دوم گرفت!

زن همسایه حرف‌های تحریک‌کننده‌ای می زد و من به خانه اش می رفتم!

رویا به خاطر ارسال پیام مرگ برای پسر مورد علاقه اش دستگیر شد / این پسر خود را دار زد + عکس

زن صیغه ای که شوهر دومش را زنده زنده سوزاند + گفتگو و عکس

خانه فوتبالیست معروف را دزد زد / او در اردوی تیم ملی است +عکس

عطا از من سو استفاده کرد و با دختری دیگر ازدواج کرد

خلبان ماهر ترجیح داد در خیابان شلوغ فرود بیاید!+فیلم

اقدام کثیف یک پسر با زن جوان هنگام رساندن او به بیمارستان

سگ‌های وحشی زنی را زنده زنده خوردند + عکس

پارتی های شبانه مختلط تنها بخشی از ولگردی های شبانه مان بود!

 

کدخبر: 386480 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟