سقوط پسر 3 ساله از سرسره پارک گلچین نبرد جنوبی + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، در قسمت بازی کودکان، سرسره‌ای تونلی وجود دارد که کودکان از این سرسره بسیار استقبال می‌کنند، معمولاً فاصله بین نرده‌ها در سرسره‌ها حدود 10 سانت است اما درقسمتی از این سرسره فاصله بین دو نرده به حدود 30 سانت رسیده بود که سبب شد فرزند سه ساله‌ام از این وسیله بازی سقوط Fall کند.پدر نیما با بیان اینکه فرزندم از سرسره سقوط کرده و سرش بشدت دچار خونریزی شده گفت: در نهایت با کاهش ضریب هوشیاری پسرم به زیر ۱۰ درصد، عمل جراحی روی سرش انجام گرفت و در بیمارستان بستری است . تمام افرادی که آن شب شاهد این حادثه Incident بودند شماره تلفن خود را برای اینکه درهر دادگاهی شهادت دهند به ما دادند اما چند روزی از این حادثه گذشته و همچنان این وسیله ناایمن در قسمت وسیله بازی کودکان است و مسئولان پارک نیز بی‌تفاوت از کنار آن می‌گذرند.

وی ادامه داد: البته از شهرداری منطقه 15 برای دلجویی با ما تماس گرفتند و قرار شده است که با ما دیداری داشته باشند و در این جلسه حتماً گلایه هایمان را مطرح خواهیم کرد.

این درحالی است که زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در خصوص این حادثه و وجود وسایل ناایمن بازی در بوستان های شهر تهران نیز در گفت‌و‌گویی اعلام کرده است: باید ابعاد این حادثه مورد بررسی قرار گیرد که آیا این حادثه به‌دلیل ناایمن بودن وسیله بازی بوده یا نه؛ اما موضوع ایمنی فضاهای شهری یکی از موضوعات مهمی است که توسط کمیته ایمنی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: پارک‌ها و وسایل بازی پارک‌ها حتماً باید از استانداردهای لازم برخوردار باشد. این درتعهد پیمانکاران است که همه تجهیزات مورد بازبینی قرار گیرد و ایمنی آنها بررسی شود. در صورت هر نقص ایمنی و فرسودگی که احتمال آسیب‌رسانی به شهروندان را داشته باشد پیمانکار باید بجز جبران خسارت، پاسخگو نیز باشد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختر ملک عبدالله مدل شد! / رسوایی در پادشاهی سعودی + عکس

امام رضا (ع) عاشقانه این عروس و داماد را طلبید

دردسر ازدواج عجیب سحر و بابک در ماشین / عروس در دادگاه خانواده منکر ازدواج است!

این زن کثیف ترین مادر دنیا لقب گرفت +عکس

فوری/ رعد و برق مرگبار در ولنجک/ پسر جوان جزغاله شد

این فیلم سیاه از دبیرستان معین چگونه لو رفت؟ + فیلم

فرار ناظم دبیرستان پسرانه معین به مکانی نامعلوم / اولین گفتگو با پدر یکی از دانش آموزان + عکس

ولخرجی وحشتناک جنیفر لوپز برای جوانی که با او ارتباط دارد + عکس

این سکانس از سریال "رهایم نکن" حذف شد! / دختری که درخلوتگاه 2 مرد گرفتار شد + فیلم

از علی شوهرم خواستم طلاقم دهد چون با دوستش همخوابی داشتم!

تجاوز تعمیرکار هود به زن تنها در آشپزخانه +عکس

همخوابی وقیحانه مدیر بازرگانی با کارمند دختر / آرمین باردار کرد!

تجاوز به زنان و دختران جوان در اتاق خواب /  متجاوز جوان از بالکن ها وارد اتاق قربانیان می شد + عکس

کدخبر: 385535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟