تصاویر وحشتناک از حمام خون در تصادف زنجیره ای جاده ورامین +تصاویر

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ۲۲:۱۵ شب گذشته یک مورد حادثه Incident تصادف Crash در جاده ورامین به سمت ورامین بعد از پل Bridge فیروز آباد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی ادامه داد: دو ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام می‌شوند و پیش از رسیدن آتش‌نشانان تهران، آتش‌نشانان قرچک نیز در محل حادثه حاضر بودند.

01

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: در محل حادثه مشاهده می‌شود یک دستگاه مینی‌بوس قدیمی با ۶نفر سرنشین به هنگام حرکت به شدت با عقب یک دستگاه کامیون کمپرسی که در حاشیه جاده متوقف شده به دلیل نامشخصی برخورد می‌کند. براثر برخورد این حادثه مینی‌بوس به‌طور کامل متلاشی می‌شود.

02

ملکی ادامه داد: در ادامه نیز یک‌دستگاه تیبا با ۵سرنشین و یک دستگاه پراید با این مینی بوس برخورد می‌کنند. پیش از رسیدن آتش‌نشانان ۵نفر از سرنشینان خودرو تیبا که آسیب جزیی دیده بودند از خودرو خارج شده و به مراکز درمانی منتقل شده بودند.

04

وی با بیان اینکه ۳نفر از سرنشینان مینی‌بوس خارج شده بودند، گفت: این سه نفر آسیب‌های جدی دیده بودند و در کنار جاده نقش بر زمین بودند و سه نفر نیز در اتاق کاملا متلاشی شده مینی‌بوس محصور بودند. آتش‌نشانان عملیات را آغاز کرده و با عملیات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و سه نفر دیگر را نیز خارج کردند. یک نفر سرنشین پراید نیز دچار مصدومیت جزیی شده بود که همه این افراد به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: پس از بررسی‌های لازم مشخص شد که دو مرد حدود ۵۰ ساله بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند. در مجموع ده نفر در این حادثه دچار مصدومیت شدند که شامل ۵خانم و۵ آقا بودند و دو مرد نیز جان خود را از دست دادند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

راز سقوط هواپیمای دختر ثروتمند ترکیه ای در ایران / خلبان پرواز کجاست؟!+ عکس

مرد 22 ساله وقتی از زندان مشهد آزاد شد، زنش با مرد دیگری زندگی می کرد + عکس

دردسر ازدواج پسر دانشجوی ایرانی با دختر افغان!

اولین عکس از محل برخورد شهاب‌سنگ در قائمشهر

بلایی که روزهای بارانی بر سر دخترها آمد+ عکس

محاکمه دانشجوی ارشد انرژی هسته ای به خاطر قتل در کرج + عکس

قیچی کردن موی دختر دبستانی در یک مدرسه آبادان / معاون پرورشی اخراج شد

دستگیری هانیه و خواهرش به خاطر اسید پاشی به یک دختر تهرانی

7 سال بلاتکلیفی یک مرد در زندان کرج!

زنی که خاک می‌خورد! + عکس

خودکشی هولناک دختر دانشجو / این دختر زیبا در دام یک مرد بود! + عکس

بروس لی بعد از ازدواج با 2 زن مشهور هم رفت و آمد پنهانی داشت +عکس

کدخبر: 379299 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟