همسایه با پیامک جان زن و دختر 18 ساله اش را نجات داد / جوان شیطان صفت وارد خانه آنان شده بود + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، یک پروفسور در بروکلین توسط قاتلی که وارد خانه‌اش شد به قتل Murder رسید ولی همسر و دختر او با پیامک همسایه از مرگ نجات پیدا کردند. همسایه، دورین جولیانو می‌گوید متوجه مردی شده است که برای ساعت‌ها خانه همسایه را در نظر گرفته بود و بعد از در پشتی وارد آن شد. او به همسر پروفسور جرمی سفران پیامک داد و از او پرسید که آیا منتظر کسی بوده‌اند. با پاسخ منفی زن، دورین در پیامکی به او اطلاع داد که مردی ناشناس و مشکوک وارد خانه‌شان شده است. همسر پروفسور بعد از این با دختر 18 ساله‌اش از خانه فرار Escape کرد و با مرکز فوریت‌های پلیس Police تماس گرفت. آنها در زیرزمین خانه با جسد غرق در خون جرمی سفران استاد روان‌شناسی مواجه شدند. قاتل The Murderer او میرزو اتاژانوف 28 ساله در کمد یکی از اتاق‌های خانه با لباس‌های خونی پنهان شده بود. 
دورین با گریه در مصاحبه‌ای گفت اگر چند ثانیه زودتر جنبیده بود شاید می‌توانست جان جرمی را هم نجات بدهد. پلیس باور دارد قاتل به دنبال دختر 18 ساله سفران به خانه آمده بود و احتمالا هدف اصلی‌اش این دختر و مادر او بودند. اتاژانوف دو سال قبل به جرم Crime آزار جنسی یک توریست کانادایی دستگیر شده ولی به زندان Prison فرستاده نشده بود. 
احتمال دیگری هم وجود دارد که اتاژانوف برای دزدی وارد خانه سفران شده و با ناکامی در این کار پروفسور را به قتل رسانده است.

کدخبر: 379090 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟