مدیرکل فرودگاه های استان کردستان گفت: به علت شرایط نامساعد جوی و کاهش دید افقی، پرواز صبح تهران - سنندج و بالعکس لغو شد.

محسن سیف زاده اظهار کرد: این پرواز قرار بود ساعت 6:15 صبح از تهران به مقصد سنندج توسط شرکت هواپیمایی آسمان انجام شود که بدلیل کاهش دید افقی در فرودگاه شهدای سنندج به کمتر از چهار هزار متر، انجام نشد و به تاخیر افتاد.

وی با بیان اینکه شرکت آسمان تصمیم گرفت این پرواز با 2 ساعت تاخیرانجام شود، افزود: بدلیل تدوام شرایط جوی و آلودگی هوا بخاطر ورود ریزگردها به آسمان سنندج، این پرواز در نهایت کنسل شد.

سیف زاده در خصوص پرواز دوم امروز فرودگاه سنندج تاکید کرد: تاکنون تصمیمی بر لغو یا برقراری پرواز ساعت 12:20 ظهر شرکت هواپیمایی قشم ایر از مبدا تهران گرفته نشده است.

سه شرکت هواپیمایی آسمان، ایران ایر و قشم ایر در برنامه بهاری فرودگاه سنندج فعالیت می کنند و در طول هفته 12 پرواز (24 پرواز رفت و برگشت) در این فرودگاه انجام می شود.

طبق اعلام حفاطت محیط زیست کردستان هم اکنون کیفیت هوای پنج شهرستان استان شامل سنندج، قروه، کامیاران، سقز و مریوان به علت ورود ریزگردها در وضعیت ناسالم قرار گرفته است.

همچنین هواشناسی Meteorology نیز اعلام کرده است دید افقی در این شهرستان ها کاهش یافته به طوری که هم اکنون این دید در سنندج به کمتر از چهار هزار متر، در سقز به پنج هزار متر، در مریوان، کامیاران و بانه به کمتر از پنج هزار متر و در بیجار و قروه نیز به کمتر از هفت هزار متر کاهش یافته است.

طبق پیش بینی های هواشناسی یک سامانه بارشی از دیروز وارد کردستان شده و اما فعالیت اصلی آن از فردا آغاز می شود بنابر این حضور ریزگردها تا ظهر فردا تداوم خواهد داشت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دردسر عاشق شدن پسر 12 ساله به دختر 34 ساله / پیام دستگیر شد!

جشن عروسی یک داعشی در ایران / مراسم عقد چگونه بود؟!

آخرین خبر شگفت انگیز درباره جسد مومیایی شهر ری

ساخت فیلم غیراخلاقی از یک زن و دختر داخل دبیرستانی در مشهد +جزئیات

رفتار شوهر همانند دوجنسه ها شده است! / زن مشهدی از آرایش زنانه شوهرش گفت!

نقشه مرد اعدامی زندان کرج برای وکیل و پزشک تهرانی + عکس

خودکشی زن 18 ساله اردبیلی پس از کشتن دختر 2 ساله اش در هتل مشهد

همکاری تصویربردار زن صدا و سیما با باند مخوف دزدان تهران! + عکس

خواستگار سمج گوش های برادر 12 ساله عروس را برید + عکس و جزئیات

اعترافات تلخ پدرشکنجه گر نگار 17 ساله کرجی / دخترم مرا می بخشد؟! + فیلم

زن تهرانی وقتی اشک های قاتل پسرش را دید از اعدام او گذشت + عکس

نقشه طلافروش تلگرامی برای یک زن مازندرانی

کدخبر: 378209 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟