سیل در برخی نقاط شمال استان اصفهان جاری شد

آغاز بارش های رگباری از عصر روز گذشته در نقاط مختلف استان اصفهان به جاری شدن سیل و آبگرفتگی معابر در شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و اردستان منجر شده است.

این شرایط جوی ناپایدار که بنابر اعلام هواشناسی Meteorology کاشان تا آخر هفته در منطقه حاکم خواهد بود، امروز سه شنبه سبب قطع برخی راه های ارتباطی روستایی، تعطیلی برخی واحدهای صنفی، تعطیلی مدرسه ها و کندی تردد در برخی نقاط شهری در شمال استان اصفهان شد.

مدیر مرکز مدیریت بحران و کنترل حوادث Accidents شهرستان کاشان در این زمینه به ایرنا گفت: بارش های رگباری باران از روز گذشته، سه شنبه منجر به جاری شدن سیل در بخش مرکزی، قمصر و نیاسر کاشان، بخش مرکزی و کویرات آران و بیدگل شد.

جواد مزروعی افزود: هنوز میزان دقیق خسارت های احتمالی مشخص نیست و همه دستگاه های ذی ربط هم اکنون در حال کنترل و هدایت روان آبها از سطح شهرها هستند.

رئیس اداره هواشناسی کاشان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بارش ها در 24 ساعت گذشته در این شهرستان 23.6 میلیمتر بوده و بارش های سال زراعی جاری را به 77.6 میلیمتر رساند.

عباس ارغوانی افزود: بیشترین میزان بارش ها نیز در قمصر 31.5 میلیمتر، برزک 23 میلیمتر، کامو 13.5 میلیمتر و جوشقان 7.5 میلیمتر ثبت شده است.

جواد رمضانپور رئیس اداره هواشناسی اردستان نیز با اشاره به جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر در برخی نقاط این شهرستان از جمله شهرهای مهاباد و زواره، بیشترین میزان بارش ها را در این 2 شهر به ترتیب 17.5 و 16.5 میلیمتر اعلام کرد.

همچنین بنابر اعلام اداره هواشناسی نطنز، روستای ابیانه با 27 میلیمتر در 24 ساعت گذشته بیشترین میزان بارش را در این شهرستان شاهد بود و بادرود 24.2 میلیمتر، روستای یارند 17 میلیمتر و نطنز 13 میلیمتر بارندگی داشتند که در نتیجه آن راه های دسترسی برخی نقاط روستایی مسدود شده است.

بارش های رگباری باران که در آران و بیدگل نیز منجر به محدود شدن دسترسی و تردد در برخی نقاط شد.

بنابر اعلام آموزش و پرورش این شهرستان، همه مدرسه های بخش کویرات را در روز یازدهم اردیبهشت ماه به تعطیلی کشانده است.

بنابر اعلام اداره هواشناسی شهرستان کاشان افزایش ابر، وزش بادهای به نسبت شدید، رگبار بهاری، رعد و برق و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ تا پایان هفته برای بیشتر نقاط این منطقه پیش بینی می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فرار داماد از دست نوعروس 60 روزه / پرونده عجیب در تهران

آزار و اذیت وحشیانه خانم معلم از سوی شوهر آنلاین + عکس

گفتگوی خبرنگار جنایی با قاتل بی رحم دانش آموز 10 ساله مشهدی + عکس

پزشکی که با جسد دختر جوان در سردخانه بیمارستان می خوابید!

رویا با شاگرد پدرش ارتباط پنهانی داشت! / وقتی پدرم فهمید!

راز شوم کمد اتاق خواب یک زن و شوهر / + عکس

پرونده 5 اسیدپاشی پی در پی در تبریز + عکس

ناهید 14 ساله: در حالت خماری همه چیزم را به دوست پسرم باختم! / کفتگوی تکاندهنده

دامادمان را مجبور به طلاق خواهرم کردم تا با من ارتباط پنهانی داشته باشد!

تجاوز مرد شیطان صفت به جسد دختر 23 ساله + عکس

قاتل بی رحم چشم 2 قربانی را از حدقه در آورد / این مرد به اعدام محکوم شد

جسد بدون لباس دختر 17 ساله در اتاق خواب پدرش بود + عکس

فیلمبرداری شوم از خلوتی سیاه 2 نوجوان آبادانی

کدخبر: 377006 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟