آتش سوزی مرگبار در خیابان آیت الله کاشانی تهران + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی تهران در مورد این حادثه Incident اظهار کرد: ساعت 12:27 یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان آیت‌الله کاشانی، خیابان بهنام به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله 3 ایستگاه همراه خودرو و تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

photo_2018-04-18_14-46-06
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به اینکه آتش‌سوزی در یک واحد حدودا 100 متری در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه 6 واحدی رخ داد افزود: اطلاعات اولیه حاکی حاکی از آن بود که فردی در این واحد محبوس است و آتش از یکی از اتاق‌ خواب‌های این واحد آغاز شده و به بخش‌های دیگر سرایت کرده است.

photo_2018-04-18_14-46-03
وی افزود: دود غلیظی این واحد و واحدهای بالایی را فرا گرفته بود و افرادی هم در طبقات دیگر محبوس شده بودند. گروهی از آتش‌نشانان به طبقات بالایی رفتند و گروهی دیگر هم مشغول اطفای آتش شدند و همزمان به اتاق نفوذ کردند که در این اتاق آقایی حدودا 80 ساله که دچار معلولیت و محدودیت حرکتی بود، حضور داشت که دچار سوختگی‌های شدید شده بود و پس از معاینه عوامل اورژانس مشخص شد که این فرد جان خود را از دست داده است.

photo_2018-04-18_14-46-00
ملکی همچنین به نجات افراد از طبقات دیگر نیز اشاره کرد و گفت: 4 نفر دیگر هم از این طبقات خارج شدند و در بین آنها آقا و خانمی حدودا 80 ساله دچار دود گرفتگی شده بودند که تحویل عوامل اورژانس شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اضافه کرد: آتش‌نشانان آتش را خاموش کرند و عملیات ایمن‌سازی و تخلیه دود هم انجام شد و در حال حاضر کارشناسان مشغول بررسی علت حادثه هستند.
وی همچنین توصیه کرد: به خانواده‌هایی که افرادی در خانه آنها زندگی می‌کند که دچار محدودیت برای انجام کارهای روزانه هستند توصیه می‌شود که این افراد را در خانه تنها نگذارند و فردی برای پرستاری از آنها در خانه حضور داشته باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 373610 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟